کسب و کار

جی ای سی آیون S پلاس، تاکسی برقی نو در ایران ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

جی ای سی آیون S پلاس مدل 2023 به عنوان خودرو تاکسی برقی با خودروسازی آرین به بازار خودرو ایران وارد می شود. این خودرو که با یکبار شارژ می تواند تا 510 کیلومتر پیمایش داشته باشد، از طریق عموم مردم در سامانه یکپارچه قابل خرید نیست.

20 اسفند 1402

شرایط پیش فروش فردا موتور اعلام شد

شرایط پیش فروش فردا موتور به وسیله این شرکت اعلام شد. فردا موتورز طی اطلاعیه ای شرایط پیش فروش محصولات خود را با قیمت غیرقطعی برای منتخبان دور دوم سامانه یکپارچه خودرو اعلام نموده است.

22 شهریور 1402

زیردریایی تایتان و نجات جالب از مرگ با توصیه یک دوست!

جی بلوم میلیونر آمریکایی که در زمینه املاک فعالیت می کند، برخی از پیام های متنی رد و بدل شده بین خود و استاکتون راش مدیرعامل شرکت اوشن گیت و مالک زیردریایی تایتان را به اشتراک گذاشته است. وی مدعی شده است که استاکتون راش کاهش قیمت بلیت از 250 هزار دلار به...

3 تیر 1402

دریافت وجه اضافه از مردم به وسیله ایران خودرو ، چرا خریدار باید بابت تجهیزات استاندارد پول بپردازد؟

مردم با انتقاد از دریافت وجه اضافه به وسیله خودروسازان با عناوینی نظیر خسارت تاخیر در تحویل و تجهیزات استاندارد اجباری عنوان نموده اند که بعد از مصوب شدن قیمت های تازه خودروهای فراوری داخل، این شرکت ها بابت خودروهای پیش فروش شده قبلی از مشتریان وجه...

26 اردیبهشت 1402

مقایسه دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک؛ رقابت گران ترین خودرو های داخلی

خبرنگاران- گران ترین خودرو های داخلی در کارخانه و بازار دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک هستند. فروردین سال جاری بعد از کلی جاروجنجال، افزایش قیمت خودرو های داخلی در کارخانه اعمال شد و حالا دنا پلاس اتوماتیک با قیمت تقریبی 544 میلیون گر ا نقیمت ترین محصول...

15 اردیبهشت 1402

قیمت پراید، ساینا، تیبا، کوییک و پژو در بازار ، جدول تازهترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید ، بازار خودرو در سال تازه به کدام سو می رود؟

قیمت خودرو هم زمان با آغاز کار بازار در سال نو با افزایش همراه شد. با توجه به اخبار مربوط به افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای، زمزمه هایی در رابطه با جلوزدن نرخ خودرو از تورم به گوش می رسد.

9 فروردین 1402

عیدی اول نوروز 1402 با بسته های عیدانه همراه اول

بسته های متنوع و بی سابقه عیدانه همراه اول به مناسبت نوروز 1402 اعلام شد.

28 اسفند 1401

جدیدترین قیمت مرغ و ماهی در بازار و میادین، قیمت هر کیلو ماهی قزل آلا چند؟

قیمت مرغ بعد از 5 ماه ثبات نسبی، برای نخستین بار از نرخ مصوب نو، فراتر رفت، با این حال در تامین بازار این محصول مسئله ای وجود ندارد و به گفته مسئولان صنفی مقدار فراوری مرغ در کشور کاملا جوابگوی تقاضای موجود است.

6 اسفند 1401

شادآباد چگونه شادآباد شد؟ ، خاطره تصویر سر گاو روی شیشه شیر

بدون تردید فعالیت کارخانه ها و به کارگیری نیرو در این واحدها نقش زیادی در شکل گیری محله های جنوب تهران داشتند. برای نمونه، کارخانه شیر پاستوریزه، به عنوان دومین کارخانه در منطقه18 تهران، باعث شد تا محله شادآباد با ساکنانی که اغلب کارگران این کارخانه...

5 بهمن 1401

نقض امنیت میلیون ها حساب کاربری اینستاگرام ، اطلاعات کاربران سال ها بدون رمزگذاری در اختیار کارمندان بود

فیس بوک در یک پست وبلاگی اعلام نمود که امنیت حساب های کاربری میلیون ها کاربر اینستاگرام به خطر افتاده است، این اتفاق پیش از ای نیز برای میلیون ها کاربر فیس بوک اتفاق افتاده بود.

10 دی 1401

تا به امروز مازوت به وسیله صنایع در اصفهان مصرف نشده است

شیشه فروش گفت: تا به امروز مازوت به وسیله صنایع مصرف نشده و تاکید بر این است که با صرفه جویی در مصرف گاز و برق، گاز نیروگاه ها تامین گردد.

29 آبان 1401

عکس ، چهره دیدنی شاسی بلند نو بازار ایران

اومودا 5 نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت به وسیله مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام فونیکس FX شروع می گردد.

9 آبان 1401

10 اثر تاریخی در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند معین فوری حریم هستند

ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، 10 اثر تاریخی در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند مشخص فوری حریم هستند.

8 آبان 1401

ثور 5 سخت ترین چالش مارول برای موفقیت است

ثور 5 پس از فیلم خلاقانه ثور: رگناروک و فیلم تکراری ثور: عشق و تندر، اکنون چالش بزرگ دنیای سینمایی مارول است. دومین فیلم سینمایی استودیوی مارول در سال 2022، ثور: عشق و تندر نقدهای متفاوتی دریافت کرد و در حال حاضر دارای امتیاز 64 در سایت راتن تومیتوز است.

25 مهر 1401

قیمت عجیب مقرون به صرفه ترین ملک فروخته شده در کشور ، گران ترین خانه متری چند فروخته شد؟

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، مقرون به صرفه ترین ملک فروخته شده در کشور قیمتی بسیار عجیب داشته است. این ملک به نرخ 129 هزار و 400 تومان در هر مترمربع فروخته شده است.

8 مهر 1401

بزرگترین واحد جذب مستقیم دی اکسید کربن در آمریکا ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، استان وایومینگ در آمریکا میزبان بزرگترین واحد جذب مستقیم هوا برای حذف دی اکسید کربن اتمسفری خواهد بود.

1 مهر 1401

پتنت هدست نو اپل به شما اجازه می دهد اجسام نامرئی و پنهان را ببینید

اپل اخیراً پتنت هدست جدیدی را به ثبت رسانده که به کاربران امکان مشاهده اجسام نامرئی و پنهان را می دهد. این موارد می تواند گازهای نامرئی، اشیاء فیزیکی پنهان از دید یا بعضی امواج نظیر وای فای باشند. در توضیحات این پتنت آمده که این قابلیت می تواند کاربردهای...

27 شهریور 1401

اگر این نکات در خصوص قولنامه را ندانید، ضرر می کنید

قراردادها در حقوق، دارای انواع و اقسام متعددی بوده که یکی از آن ها قولنامه یا پیش قرارداد است.

2 شهریور 1401

مقایسه تیبا با پراید و پژو 206 و سمند و ام وی ام S110

هرچند که مدل هاچ بک تیبا بازه قیمتی بالاتری دارد اما به طورکلی این خودرو جزو خودروهای مقرون به صرفه قیمت بازار کشور محسوب می گردد. هرچند که دیگر با توجه به اوضاع مالی کشور، همین بازه قیمتی هم مقرون به صرفه نیست! در این مطلب قصد داریم به مقایسه تیبا با پراید...

7 مرداد 1401

هزینه اداره شهر و حقوق کارکنان از جیب تهرانی ها می رود

عضو شورای شهر تهران بیان کرد با بیان اینکه مردم تهران هزینه کل شهرداری تهران را و حقوق حدود 70000 کارمند خدوم شهرداری تهران را می دهند و اگر منابع اقتصادی داریم باید آن را صرف درد های اصلی و اولویت های اصلی شهر تهران کنیم، گفت: مدیریت شهری فقط 30 درصد مسائل...

2 مرداد 1401
تعداد: (101)