سنگین آباد قروه تبدیل به روستای گردشگری می گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده و خبرهای واصله، سنگین آباد قروه تبدیل به روستای گردشگری می گردد.

سنگین آباد قروه تبدیل به روستای گردشگری می گردد

محمد مرادی در جلسه ای که با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سنگین آباد برگزار گردید، گفت: سنگین آباد با وجود جاذبه های طبیعی، مذهبی و تاریخی، از جمله روستاهای مستعد توسعه گردشگری است که نه تنها در فصل بهار و تابستان، بلکه در نیمه دوم سال طبیعت دلنشینی دارد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قروه خواهان تقویت زیرساخت های گردشگری این روستا شد و مطرح کرد: ایجاد اقامتگاه های بومگردی، حفاظت و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی و فراوری محصولات صنایع دستی می تواند نقش چشمگیری در توسعه اقتصاد محلی، اشتغالزایی و کاهش فرایند مهاجرت از روستا به شهرها را داشته باشد.

او اضافه کرد: لازم است دهیار و اعضای شورای اسلامی سنگین آباد به عنوان نماینده های مردم در این روستا، با شناسایی پتانسیل های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاری و توسعه اشتغال و عایدی پایدار روستایی را فراهم آورند.

مرادی با بیان اینکه توجه به ظرفیت های موجود از اهداف اصلی این اداره بشمار می رود، یادآور شد: این مجموعه در کوشش است با همکاری مردم و مسئولان فرایند توسعه و پیشرفت گردشگری روستایی در سطح شهرستان قروه را تسریع ببخشد.

منبع: همگردی

به "سنگین آباد قروه تبدیل به روستای گردشگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین آباد قروه تبدیل به روستای گردشگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید