فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در اینوتکس 2022 برپا می گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس قرار است فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) به منظور خرید و فروش مستقیم محصولات شرکت های عضو پارک برپا گردد.

فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در اینوتکس 2022 برپا می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، یکی از دلیل های اینکه مردم با دستاورد ها و محصولات فناورانه آشنایی کمتری دارند، نبود شناخت از اثرگذاری این نوع محصولات در زندگی جاری آنهاست.

با در دسترس و معرض دید قرار دادن و ترغیب به استفاده از این نوع محصولات و نشان دادن اهمیت این محصولات در ایجاد آرامش و آسایش در زندگی روزمره آنها، می توان توجه مردم به این محصولات را افزایش داد.

بعلاوه در این راستا یکی از مهمترین دغدغه های شرکت های دانش بنیان، فناور و زیست بوم نوآوری و فناوری کشور نیز فرهنگ سازی ورود محصولات دانش بنیان و فناور به سبد استفاده خانوار است.

این نوع فعالیت در جهان در حوزه های تکنولوژیکی مانند گوشی های همراه کاربرد دارد و کاربران می توانند جهت خرید نسخه های نو محصولات در فروشگاه های عرضه حضور پیدا نموده و بعد از آنالیز تکنولوژی های نو، برای خرید در همان محل اقدام می نمایند.

در پارک فناوری پردیس نیز حدود 2 هزار محصول فناور به وسیله شرکت های پارک در حوزه های مختلف سلامت، کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، محصولات شیمیایی، فناوری نانو، ماشین آلات و تجهیزات، تجهیزات پزشکی، تجهیزات برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار های رایانه ای فراوری می گردد.

برخی از این محصولات برای برطرف احتیاج صنایع بزرگ، برخی برای صنایع میانه و کوچک و برخی از آن ها قابل مصرف برای همه جامعه می باشد و با استفاده از روش فروش B2C قابلیت فروش مستقیم به مشتری را دارد.

در این راستا فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 ایجاد شده تا بتوان در آن محصولاتی که قابلیت فروش مستقیم به عموم مردم را دارند به نمایش گذاشته گردد.

این غرفه که دارای فضایی جهت معرفی و نمایش محصولات با امکان فروش مستقیم دارد با حمایت پارک فناوری پردیس در اختیار شرکت های عضو قرار می گیرد.

هدف از ایجاد این فروشگاه ایجاد بستر برای فروش محصولات B2C است. در سال گذشته محصولاتی از حوزه های مختلف نانو، بازی های ساخت ایران برای بچه ها و اپلیکیشن های کنترل استرس و ... از این دست محصولات بودند که استقبال مناسبی از این محصولات شد و فروش خوبی را هم برای شرکت های حاضر داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در اینوتکس 2022 برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه محصولات پارک فناوری پردیس (PTP SHOP) در اینوتکس 2022 برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید