اخبار سیاسی

خاطرات ناصرالدین شاه در لندن؛ می شد سیصدهزار دختر خوشگل انتخاب کرد!

سومین سفر ناصرالدین شاه به اروپا در فروردین سال 1268 شمسی شروع شد؛ او در این سفر ابتدا به روسیه رفت و سپس راهی کشور های آلمان، هلند، بلژیک و انگلستان شد.

29 شهریور 1402

10 صحنه به یادماندنی ورود ضدقهرمان در سریال های تلویزیونی

پردازش شخصیت ضدقهرمان تلویزیونی فراموش نشدنی و ماندگار که بتواند تماشاگران را برای سال های سال درگیر کند، کار آسانی نیست. تحقق این امر مستلزم این است که چیزهای زیادی درست و دقیق پیش برود، از انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای این نقش گرفته تا برقراری ارتباط...

31 اردیبهشت 1402

رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود خاتمه داد.

5 اردیبهشت 1402

طعنه آذری جهرمی به استقلالی ها بعد از دربی 100

خبرنگاران- دربی 100 با رجحان یک بر صفر پرسپولیس به سرانجام رسید تا طرفداران این تیم با خوشحالی استادیوم آزادی را ترک نمایند.

4 اردیبهشت 1402

مجموعه داستان خواب های کرم ابریشم منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، داستان های این مجموعه در ایران امروز و بین نسل های گوناگون رخ می دهد. انسان هایی که برای رسیدن به آنچه که موفقیت می پندارند کوشش می نمایند؛ اما چشم اندازی پیش روی خود ندارند.

25 اسفند 1401

شرح معاون شهردار در خصوص سرنوشت یاورشهر جاجرود ، دانشگاه شهیدبهشتی همکاری لازم را ندارد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: به رغم استقرار بهره بردار، مددکاران و پزشکان برای فعالیت یاورشهر جاجرود اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اعطای مجوز فعالیت برای این مرکز همکاری لازم را ندارد.

9 دی 1401

چرا جامعه دو قطبی شد؟

90 نفر از اساتید دانشگاه تهران هفته گذشته به بررسی موضوع اعتراضات اخیر ایران پرداختند. یکی از تبین های پر اهمیت در این جلسه را غلامعلی حدادعادل طرح ریخت.

17 مهر 1401

آمریکا در تنگه تایوان رزمایش برگزار می کند

یک مقام آمریکایی به خبرگزاری فرانسه خبر داد که واشنگتن به زودی رزمایش نظامی دریایی و هوایی جدیدی را در تنگه تایوان برگزار خواهد کرد.

22 مرداد 1401

توضیحات نو درباره تصویر جنجالی وزیر ارتباطات و خانم خبرنگار

مشاور سخنگوی دولت توضیحاتی درباره تصویر منتشرشده حاشیه ساز از مصاحبه وزیر ارتباطات با خبرگزاری راشاتودی ارائه کرد.

9 مرداد 1401

اعتراض ابوالفضل پورعرب به صداوسیما: خجالت بکشید!

بازیگر سینما با انتقاد از نادیده گرفتن سینما در تبلیغات تلویزیونی می گوید تبلیغ 15 ثانیه ای فیلم ها کمکی به سینما نمی کند.

22 تیر 1401

توضیحات تازه وزیر کار درباره پرداخت یارانه ها، 80 درصد جامانده ها یارانه می خواهند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر کار با تأکید بر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اضافه کرد: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی گرفتند (پرونده یارانه...

16 تیر 1401

واکنش وزارت علوم به مسمومیت های دو روز اخیر دانشجویان

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از پیگیری جدی و فوری اتفاقات اخیر در مورد مسمومیت چندتن از دانشجویان دو دانشگاه فرهنگیان و امام صادق (ع) اطلاع داد و گفت: تا به امروز مسمومیت غذایی و ویروس دو عامل اصلی اتفاقات این دو دانشگاه عنوان شده،...

13 تیر 1401

معرفی 2 کتاب تازه در حوزه توسعهٔ فردی از انتشارات میلکان

نشر میلکان به وسیله مجید پرهیزگاری در سال 1393 تأسیس شد. اولین کتابی که با نام و نشان میلکان به قفسه کتاب فروشی ها رفت تا برسد دست خواننده، کتابخانه مرموز بود، اثر هاروکی موراکامی و با ترجمه آراز بارسقیان.

12 تیر 1401

نقاش مونالیزای چاق چه کسی است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می شود که نقاش مونالیزای چاق چه کسی است؟

11 تیر 1401

ملاقات وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، حمید سجادی در یکی از آخرین برنامه های کاری خود در سال 1400 در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و بعلاوه مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان ملاقات کرد.

7 تیر 1401

تعیین شدن حریم چهار اثر ملی در خراسان جنوبی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری چهار اثر ملی فرهنگی تاریخی را به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

2 تیر 1401

جزئیات نو از یارانه نان

با حذف یارانه آرد، این نگرانی ایجاد شده است که قیمت نان سنتی افزایش پیدا کند. اما حالا وزیر اقتصاد از پرداخت یارانه نان خبر داده است. جزئیات پرداخت یارانه نان چیست؟ مبلغ یارانه نان چقدر است و به چه کسانی پرداخت می شود؟

30 خرداد 1401

سریال فساد توکیو؛ بازگشت مایکل مان به تلویزیون با تریلر جنایی مجذوب کننده

سریالی درام جنایی که دستپخت مایکل مان (Michael Mann) است چطور اسمی باید داشته باشد؟ عنوان آخرین پروژه مایکل مان فساد توکیو (Tokyo Vice) به ارتباط هایی با فساد میامی (Miami Vice) او اشاره دارد؛ حالا یا به آن سریال با حال و هوای دهه هشتاد که تهیه کننده اش بوده اشاره دارد،...

22 خرداد 1401

صنایع غذایی، روی دست انداز قیمت گذاری دستوری

این مطلب بخشی از ویژه نامه بهار 1401 اتاق ایران آنلاین با عنوان اقتصاد ایران در سال 1400 و منظره سال 1401 است که به آنالیز شرایط 40 شاخص اقتصادی و پیش بینی آنها در سال پیش رو می پردازد.قیمت گذاری دستوری، قوانین دست وپاگیر و شرایط سخت تامین اقتصادی سه مشکل عمده...

15 خرداد 1401

رئیسی درباره حذف ارز 4200 و سقوط بورس چه گفت؟

رییس جمهور در نشست تلویزیونی امشب خود درباره حذف ارز ترجیحی توضیحاتی ارائه کرد.

13 خرداد 1401
تعداد: (120)