اخبار و رویدادها

بازسازی آرامگاه سعدی به انتها رسید

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، بازسازی آرامگاه سعدی به سرانجام رسید.

27 اسفند 1402

جی ای سی آیون S پلاس، تاکسی برقی نو در ایران ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

جی ای سی آیون S پلاس مدل 2023 به عنوان خودرو تاکسی برقی با خودروسازی آرین به بازار خودرو ایران وارد می شود. این خودرو که با یکبار شارژ می تواند تا 510 کیلومتر پیمایش داشته باشد، از طریق عموم مردم در سامانه یکپارچه قابل خرید نیست.

20 اسفند 1402

کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس

کویاسان، شهری کوچک در رشته کوه کی در منطقه واکایاما ژاپن، یکی از مهم ترین مراکز مذهبی بودایی در دنیا است. این شهر در سال 816 میلادی به وسیله کوبو دایشی، راهب و فیلسوف بودایی، تأسیس شد و از آن موقع تا به امروز به عنوان معبد شینگون بودیسم، یکی از بزرگ ترین...

8 بهمن 1402

خاطرات ناصرالدین شاه در لندن؛ می شد سیصدهزار دختر خوشگل انتخاب کرد!

سومین سفر ناصرالدین شاه به اروپا در فروردین سال 1268 شمسی شروع شد؛ او در این سفر ابتدا به روسیه رفت و سپس راهی کشور های آلمان، هلند، بلژیک و انگلستان شد.

29 شهریور 1402

شرایط پیش فروش فردا موتور اعلام شد

شرایط پیش فروش فردا موتور به وسیله این شرکت اعلام شد. فردا موتورز طی اطلاعیه ای شرایط پیش فروش محصولات خود را با قیمت غیرقطعی برای منتخبان دور دوم سامانه یکپارچه خودرو اعلام نموده است.

22 شهریور 1402

علیرضا بیرانوند برای سروش رفیعی کامنت گذاشت

علیرضا بیرانوند زیر پست معذرت خواهی سروش رفیعی از طرفداران پرسپولیس کامنتی منتشر کرد.

4 شهریور 1402

قوت گرفتن یک فرضیه بعد از هت تریک شکست تراکتور ، طرفداران تیم پرشور ایران نگران شدند!

یک فرضیه در خصوص سومین شکست پیاپی تراکتور قوت گرفته و طرفداران پرشورها را نگران می نماید.

2 شهریور 1402

کتاب آرایه های بدیع روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرنگاران، در اصطلاح بلاغیان، به آرایش سخن فصیح و بلیغ، بدیع گویند. موضوع دانش بدیع، سخن ادبیِ فصیح و بلیغ است و به چیزهایی که کلام بلیغ را می آرایند مُحَسِّنات و صنایع بدیع گفته می گردد.

14 مرداد 1402

آمریکا آماده درگیری نظامی با ایران در خلیج فارس؟ ، واشنگتن: ایران دست بردارد! ؛ نیروهای نو به خلیج فارس بردیم!

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کاخ سفید در گفت وگویی از ایران خواست تا به آنچه که رفتارهای بی ثبات کننده خوانده شد، خاتمه دهد.

30 تیر 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز چهارشنبه 21 تیر 1402

خبرنگاران- قیمت تارا دنده ای در بازار آزاد امروز چهارشنبه 21 تیر به 690 میلیون تومان رسیده است. تارا دنده ای دیروز 700 میلیون تومان فروخته می شد و امروز مثل دنا پلاس با افت قیمت 10 میلیونی پا به بازار گذاشته است.

22 تیر 1402

مهدی طارمی کجاست؟

خبرنگاران - مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو که فصل پیش توانست به همراه این باشگاه عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد، این روز ها در کانون توجه است. او یکی از چهره های مجذوب کننده بازار جابجایی تابستانی است و هر روز خبر می رسد که یکی از...

12 تیر 1402

زیردریایی تایتان و نجات جالب از مرگ با توصیه یک دوست!

جی بلوم میلیونر آمریکایی که در زمینه املاک فعالیت می کند، برخی از پیام های متنی رد و بدل شده بین خود و استاکتون راش مدیرعامل شرکت اوشن گیت و مالک زیردریایی تایتان را به اشتراک گذاشته است. وی مدعی شده است که استاکتون راش کاهش قیمت بلیت از 250 هزار دلار به...

3 تیر 1402

ویزیت رایگان آقای دکتر به عشق اهالی محل

بچه که بود هر وقت سؤال می کردند می خواهی چه کاره شوی بدون معطلی جواب می داد دکتر! دکتر شدن برایش رویایی نبود که با بزرگ شدن فراموش گردد. به همین دلیل دل به رویای پزشکی داد و سال های نوجوانی و جوانی اش را درس خواند.

22 خرداد 1402

10 صحنه به یادماندنی ورود ضدقهرمان در سریال های تلویزیونی

پردازش شخصیت ضدقهرمان تلویزیونی فراموش نشدنی و ماندگار که بتواند تماشاگران را برای سال های سال درگیر کند، کار آسانی نیست. تحقق این امر مستلزم این است که چیزهای زیادی درست و دقیق پیش برود، از انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای این نقش گرفته تا برقراری ارتباط...

31 اردیبهشت 1402

دریافت وجه اضافه از مردم به وسیله ایران خودرو ، چرا خریدار باید بابت تجهیزات استاندارد پول بپردازد؟

مردم با انتقاد از دریافت وجه اضافه به وسیله خودروسازان با عناوینی نظیر خسارت تاخیر در تحویل و تجهیزات استاندارد اجباری عنوان نموده اند که بعد از مصوب شدن قیمت های تازه خودروهای فراوری داخل، این شرکت ها بابت خودروهای پیش فروش شده قبلی از مشتریان وجه...

26 اردیبهشت 1402

مقایسه دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک؛ رقابت گران ترین خودرو های داخلی

خبرنگاران- گران ترین خودرو های داخلی در کارخانه و بازار دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک هستند. فروردین سال جاری بعد از کلی جاروجنجال، افزایش قیمت خودرو های داخلی در کارخانه اعمال شد و حالا دنا پلاس اتوماتیک با قیمت تقریبی 544 میلیون گر ا نقیمت ترین محصول...

15 اردیبهشت 1402

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی

مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودرو های ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

10 اردیبهشت 1402

رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود خاتمه داد.

5 اردیبهشت 1402

طعنه آذری جهرمی به استقلالی ها بعد از دربی 100

خبرنگاران- دربی 100 با رجحان یک بر صفر پرسپولیس به سرانجام رسید تا طرفداران این تیم با خوشحالی استادیوم آزادی را ترک نمایند.

4 اردیبهشت 1402

پاسخ رسمی مهدی طارمی به پیشنهاد الهلال ، تصمیم مهم ستاره ایرانی برای آینده اش

طارمی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پورتو به شمار می آید که توانسته عملکرد بسیار خوبی با پیراهن این تیم داشته باشد.

27 فروردین 1402
تعداد: (573)