بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی

به گزارش وبلاگ جعبه، مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودرو های ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی

به گزارش خبرآنلاین، این یک برند فرعی تحت جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان است که در سال 2010 تأسیس شد. در سال 2017 دانگ فنگ کنترل کامل ونوسیا را در دست گرفت، اما در اواخر سال 2020 خاطرنشان کرد که میخواهد دوباره این برند را به دانگ فنگ-نیسان بازگرداند. ونوسیا از سال 2010 خودرو های مختلفی را بر اساس پلت فرم های نیسان می ساخت.

ونوسیا V-Online براساس پلت فرم نیسان قشقایی ساخته شده است. نام این خودرو در چین، Grande V و در بعضی بازارها، Big V است.

طراحی متمایز و خاص و وسوسه کننده، از ویژگی های ظاهری این خودرو محسوب می شوند.

در نمای جلویی، دیلایت کشیده با دنباله تکه تکه در کنار جلوپنجره با عناصر چندضلعی شکل، خودنمایی زیادی دارند. لوگوی V شکل ونوسیا هم با این عناصر هماهنگ است. به صورت کلی، قسمت جلویی حالتی تهاجمی و اسپرت دارد.

طراحی L مانند و متصل چراغ عقب با فرم شکسته انتهای خودرو هماهنگی خوبی دارد. نمای کناری خودرو تلفیقی از خطوط شکسته و نرم و روان است.

کابین ونوسیا طراحی لوکس و مدرنی داردکه ما را یاد بعضی محصولات هیوندای مثل پلیسید می اندازد. عناصر V شکل که برگرفته از لوگوی این خودروساز است، در بیشتر نقاط کابین به چشم می خورد.

مجموعه نمایشگر های 24 اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.

موتور 1.5 T با حدبیشتر قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر است. ونوسیا دارای جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در 8.8 ثانیه است.

ونوسیا در بازار ایران، رقیب خودرو هایی مثل لاماری ایما، بهمن دیگنیتی و KMC K 7 و فونیکس تیگو 7 پرو به شمار میرود.

منبع: فرارو

به "بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید