خودرو

جی ای سی آیون S پلاس، تاکسی برقی نو در ایران ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

جی ای سی آیون S پلاس مدل 2023 به عنوان خودرو تاکسی برقی با خودروسازی آرین به بازار خودرو ایران وارد می شود. این خودرو که با یکبار شارژ می تواند تا 510 کیلومتر پیمایش داشته باشد، از طریق عموم مردم در سامانه یکپارچه قابل خرید نیست.

20 اسفند 1402

کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس

کویاسان، شهری کوچک در رشته کوه کی در منطقه واکایاما ژاپن، یکی از مهم ترین مراکز مذهبی بودایی در دنیا است. این شهر در سال 816 میلادی به وسیله کوبو دایشی، راهب و فیلسوف بودایی، تأسیس شد و از آن موقع تا به امروز به عنوان معبد شینگون بودیسم، یکی از بزرگ ترین...

8 بهمن 1402

شرایط پیش فروش فردا موتور اعلام شد

شرایط پیش فروش فردا موتور به وسیله این شرکت اعلام شد. فردا موتورز طی اطلاعیه ای شرایط پیش فروش محصولات خود را با قیمت غیرقطعی برای منتخبان دور دوم سامانه یکپارچه خودرو اعلام نموده است.

22 شهریور 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز چهارشنبه 21 تیر 1402

خبرنگاران- قیمت تارا دنده ای در بازار آزاد امروز چهارشنبه 21 تیر به 690 میلیون تومان رسیده است. تارا دنده ای دیروز 700 میلیون تومان فروخته می شد و امروز مثل دنا پلاس با افت قیمت 10 میلیونی پا به بازار گذاشته است.

22 تیر 1402

دریافت وجه اضافه از مردم به وسیله ایران خودرو ، چرا خریدار باید بابت تجهیزات استاندارد پول بپردازد؟

مردم با انتقاد از دریافت وجه اضافه به وسیله خودروسازان با عناوینی نظیر خسارت تاخیر در تحویل و تجهیزات استاندارد اجباری عنوان نموده اند که بعد از مصوب شدن قیمت های تازه خودروهای فراوری داخل، این شرکت ها بابت خودروهای پیش فروش شده قبلی از مشتریان وجه...

26 اردیبهشت 1402

مقایسه دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک؛ رقابت گران ترین خودرو های داخلی

خبرنگاران- گران ترین خودرو های داخلی در کارخانه و بازار دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک هستند. فروردین سال جاری بعد از کلی جاروجنجال، افزایش قیمت خودرو های داخلی در کارخانه اعمال شد و حالا دنا پلاس اتوماتیک با قیمت تقریبی 544 میلیون گر ا نقیمت ترین محصول...

15 اردیبهشت 1402

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی

مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودرو های ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

10 اردیبهشت 1402

رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود خاتمه داد.

5 اردیبهشت 1402

قیمت پراید، ساینا، تیبا، کوییک و پژو در بازار ، جدول تازهترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید ، بازار خودرو در سال تازه به کدام سو می رود؟

قیمت خودرو هم زمان با آغاز کار بازار در سال نو با افزایش همراه شد. با توجه به اخبار مربوط به افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای، زمزمه هایی در رابطه با جلوزدن نرخ خودرو از تورم به گوش می رسد.

9 فروردین 1402

هزارپای بزرگ الجثه به میزان یک ماشین کوچک ، عکس

تصور حشره ای که میزان یک ماشین باشد، ترسناک است اما چندین میلیون سال پیش این حشرات در کره زمین زندگی جولان می دادند.

1 اسفند 1401

عکس ، پیکاپ غول پیکر چینی در خیابان های تهران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ راین رپچر به عنوان فورد رپتور چینی به خیابان های ایران آمد. در ادامه با مشخصات پیکاپ تازه خودروسازان راین آشنا خواهیم شد.

22 بهمن 1401

حرفه ای ها در بازار زمستانی رهن مسکن

صاحبخانه هایی که در زمستان وارد بازار اجاره می شوند، رهن را به اجاره ترجیح می دهند. البته این در شرایطی است که آن ها بازار را به خوبی بشناسند و جزو صاحبخانه های حرفه ای به حساب بیایند. برای همین در این فصل بازار رهن نسبتا داغ است. اگر بخواهید در منطقه ها...

19 بهمن 1401

معرفی زیباترین آبشارهای ایران ، زیبایی و شکوه آبشارها

سفر به طبیعت و تماشای منظره ها مجذوب کننده و چشم نواز آن می تواند پس از روزهای متمادی کار و کوشش برای ما لذت بخش و همراه با آرامش باشد. این جاذبه های طبیعی زیبا در کشور ما به وفور وجود دارد و نیازی نیست برای تماشای آن ها وقت و هزینه زیادی را صرف سفرهای خارجی...

11 بهمن 1401

یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند

بر اساس گزارش فوربس در سال 2022، کیلیان امباپه پنجمین فوتبالیست پرعایدی دنیا است. این نشریه بیان نمود که مهاجم پاری سن ژرمن و فرانسه بین می 2021 تا می 2022، 43 میلیون دلار به خانه برده است که 28 میلیون دلار از این عایدی حاصل عایدیهای میدانی بود.

24 دی 1401

تا به امروز مازوت به وسیله صنایع در اصفهان مصرف نشده است

شیشه فروش گفت: تا به امروز مازوت به وسیله صنایع مصرف نشده و تاکید بر این است که با صرفه جویی در مصرف گاز و برق، گاز نیروگاه ها تامین گردد.

29 آبان 1401

افزایش استقبال بانوان خراسان رضوی در رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: طی سالهای اخیر استقبال بانوان از رشته های ورزشی این هیات افزایش یافته و سبب ایجاد نشاط در میان این گروه از ورزشکاران شده است.

21 آبان 1401

عکس ، چهره دیدنی شاسی بلند نو بازار ایران

اومودا 5 نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت به وسیله مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام فونیکس FX شروع می گردد.

9 آبان 1401

نحوه تاثیر رژیم غذایی شما بر سیاره زمین

کسانی که دوستدار محیط زیست هستند ممکن است بدانند که بادام یک محصول پر آب است، مزارع پرورش ماهی آب را آلوده می نمایند یا این که مصرف گوشت گاو باعث تخریب جنگل ها می گردد. با این وجود، نتیجه مطالعه ای که به تازگی انجام شده نشان داد که تاثیر رژیم غذایی ما بر...

6 آبان 1401

فیلم ، حادثه ای وحشتناک در مسابقات فرمول یک و علت ساده آن

گجت نیوز نوشت: دمای لاستیک ماشین و قطعات ماشین فرمول یک هنگام مسابقه چنان بالا می رود که هر گونه تماسش با بنزین می تواند فاجعه بیافریند.

23 مهر 1401

زیباترین نقاط تهران در پاییز

جنگل هزار رنگ پاییزی با رنگ های شفاف و تند و تیزش را با منظره ها پاییزی تهران نمی توانیم مقایسه کنیم، اما اگر امکان سفر به جنگل را ندارید، جاهای دیدنی تهران در پاییز هم زیبایی های منحصربه فردی دارند.

14 مهر 1401
تعداد: (90)