اوروس جی، پاور؛ تیونینگ مجذوب کننده لامبورگینی

به گزارش وبلاگ جعبه، چی-پاور اکنون یک فصل تازه شغلی را تجربه می نماید و این بار صحبت از لامبورگینی است و جالب آنکه ماجراجویی تازه با شاسی بلند ایتالیایی یعنی اوروس شروع شده است.

اوروس جی، پاور؛ تیونینگ مجذوب کننده لامبورگینی

مجموعه جی-پاور حدود 40 سال قبل فعالیت خود را با تیونینگ خودرو های ب ام و شروع کرد. در سال 2014 سراغ مرسدس های آ ام گ رفت و از 2019 نیز پورشه را در پوشش خدمات تیونینگ خود قرار داد.

چی-پاور اکنون یک فصل نو شغلی را تجربه می نماید و این بار صحبت از لامبورگینی است و جالب آنکه ماجراجویی نو با شاسی بلند ایتالیایی یعنی اوروس شروع شده است.

جی-پاور پیشرانه استاندارد اوروس که 8 سیلندر 4 لیتری با 650 اسب بخار خروجی و گشتاور 850 نیوتن متر است را مورد جراحی قرار داده تا اعداد مذکور به 740 اسب بخار و 950 نیوتن متر افزایش یابند. نکته جالب آنکه جی-پاور این به روزرسانی را تنها با روش نرم افزاری روی اوروس ایجاد نموده و به عبارت دیگر از بستر موجود در حالت کاملا بهینه خروجی می گیرد.

اما برای مشتریانی که همچنان تشنه اسب بخار هستند، امکان سفارش بسته اسپرت برای دستیابی به 780 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر فراهم است. در این مرحله تغییراتی مانند به روزرسانی سیستم اگزوز، مپ و بهبود عملکرد توربو با استفاده از ایرکولر های بزرگتر نیز اعمال می گردد.

جی-پاور در بخش طراحی جزئیات اسپرت برای بدنه نیز بسیار فعال عمل می نماید تا سپر جلو، جلوپنجره، دیفیوزر عقب، اسپویلر سقف و... اختصاصی برند خود را نصب کند. رینگ های طرح Y نیز زیبایی نمای جانبی را بیشتر نموده اند.

در فضای کابین، جی-پاور از عناصر نارنجی رنگ به منظور شکل گیری محیطی خاص استفاده نموده است.

منبع: فرادید

به "اوروس جی، پاور؛ تیونینگ مجذوب کننده لامبورگینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوروس جی، پاور؛ تیونینگ مجذوب کننده لامبورگینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید