زیباترین نقاط تهران در پاییز

به گزارش وبلاگ جعبه، جنگل هزار رنگ پاییزی با رنگ های شفاف و تند و تیزش را با منظره ها پاییزی تهران نمی توانیم مقایسه کنیم، اما اگر امکان سفر به جنگل را ندارید، جاهای دیدنی تهران در پاییز هم زیبایی های منحصربه فردی دارند.

زیباترین نقاط تهران در پاییز

پاییز که از راه می رسد، بی مهابا رنگ هایش را به سر و روی شهر می پاشد. حتی اگر باران نم نم نبارد، راه رفتن و نگاه کردن پاییز باز هم لذت بخش است؛ درخت هایی که هنوز سبزند در کنار زردها و نارنجی ها و آبی آسمان، هم نشینی چشم نوازی از رنگ ها را به نمایش می گذارند. در این مطلب از وبلاگ جعبه می خواهیم جاهای تماشای تهران در پاییز را معرفی کنیم؛ جاهایی که ساعت ها نگاهتان را خیره به رنگ ها نگه می دارد.

جاهای تماشای تهران در پاییز

کاخ گلستان

باغ ایرانی موجود در محوطه کاخ باعث شده حال وهوای پاییزی دل نشینی را در فصل پاییز و هنگام بازدید برای بازتماشامایندگان فراهم کند. اگر دوست دارید پاییز تهران را در بافت قدیمی و بناهای تاریخی و سلطنتی تجربه کنید، کاخ گلستان یکی از برترین جاهای تماشای تهران در پاییز محسوب می گردد.

باغ نگارستان

با شروع پاییز، باغ نگارستان هم شلوغ تر می گردد. آن هایی که عاشق قدم زدن در فصل پاییز هستند و می خواهند از شلوغی خیابان دور باشند، باغ نگارستان را انتخاب می نمایند. این باغ به علت قدمتش، درختان بلندقامت و متراکم فراوانی دارد که ترکیبش در کنار حوض های بلند، آن را تبدیل به یکی از زیباترین جاهای تهران نموده است.

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران متعلق به انواع پرندگان است که در محوطه وسیعی پراکنده شده اند. این جاذبه هم به علت فضای سبز متنوعی که دارد، پاییزهای چشم نوازی را به رخ بازتماشامایندگان می کشد.

پارک جنگلی طالقانی

آن هایی که دنبال زیبایی های پاییز در وسط تهران می گردند، معمولاً پارک طالقانی را انتخاب می نمایند. این پارک جنگلی که درختان بلند و انبوهی دارد در پاییز بسیار شبیه جنگل های خارج از شهر می گردد. البته وصل شدن پارک طالقانی به پارک آب و آتش از طریق پل طبیعت و از طرف دیگر راه داشتنش به باغ کتاب باعث می گردد جهتهای پیاده روی متعددی هم در اختیارتان باشد.

پارک ملی سرخه حصار

پارک ملی سرخه حصار در شرق مرکز با توجه به فضای وسیع و درختان فراوانش، پاییز رنگارنگی را به تصویر می کشد. این پارک از شکارگاه های قدیمی تهران بوده که در حال حاضر برای محافظت از آن، به پارک ملی تبدیل شده است.

پارک جمشیدیه

کمتر کسی در تهران هست که عاشق پارک جمشیدیه نشده باشد. آنچه باعث محبوبیت این پارک جنگلی می گردد، درختان برافراشته و کهن سالش هستند که به رنگ هر فصلی درمی آیند، مخصوصاً پاییز با رنگ های متنوعش.

پیاده روی، دوچرخه سواری و کوهنوردی پاییزی در تهران

بلوار کشاورز

چند سالی است که پیاده راه بلوار کشاورز در مرکز شهر به یک جهت رسمی برای پیاده روی و دوچرخه سواری تبدیل شده است. جهت دوچرخه و پیاده روی بلوار با رنگ آمیزی زمین، کاملاً از هم تفکیک شده اند و اهل هر کدام که باشید می توانید به راحتی به جهتتان ادامه دهید.

خیابان ولیعصر

اهالی پیاده روی، حال وهوای پاییزی خیابان ولیعصر را به خوبی می شناسند و پاییز که از راه می رسد، اولین جایی که به ذهنشان می آید، خیابان ولیعصر است. زیرا خیابان ولیعصر به خیابان مشجر تهران معروف است و پر است از درختان بلند و قدیمی. برای تماشا جاذبه های گردشگری در تهران لوکس ترین مرکز خرید تهران کجاست؟ را بخوانید.

کوه های شمال تهران

هر کدام از جهتهای کوهنوردی را که انتخاب کنید، طبیعت مخصوص به خودش را دارد، اما با توجه به اینکه کمی از آلودگی های شهر فاصله دارد، انگار رنگ های پاییزی اش شفاف ترند و بیشتر به چشم می آیند و قابی زیبا از جاهای پاییزی تهران پیش رویتان قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری در این روستای ایرانی همه دو قلو هستند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "زیباترین نقاط تهران در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین نقاط تهران در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید