رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد

به گزارش وبلاگ جعبه، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود خاتمه داد.

رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد

خودروهای عضو کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با پیمایش در مسیر جاده ابریشم فرارسیدن نوروز را جشن گرفتند، همزمان با عید فطر در کنار 200 خودرو دیگر در مجموعه برج میلاد تهران پس از یک ماه به رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز سرانجام دادند.

در پنجمین همایش کمپرها و کاروان ها که روزهای دوم و سوم اردیبهشت 1402 با مشارکت مجموعه برج میلاد تهران برگزار گردید، 200 دستگاه خودرو کمپر و کاروان از شهرهای تهران، سبزوار، مشهد، بجنورد، کرمان، یزد، زاهدان، اهواز، تبریز، اصفهان، شیراز، بوکان، سقز، ارومیه، قائم شهر، گرگان حضور داشتند.

در کنار اینها، 21 دستگاه کمپر و کاروان که همزمان با روزهای شروعین امسال با عنوان پیک های پیغام آور نوروز پیمایش خود را در مسیر جاده ابریشم شروع و از کشورهای ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان عبور کردند، پس از بازگشت به کشورمان در پنجمین همایش کشوری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ نیز شرکت کردند.

نظام الدین زاهدی، سفیر تاجیکستان در ایران همزمان با روز دوم برگزاری همایش با حضور در مجموعه برج میلاد تهران از این رویداد بازدید و کوشش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ساماندهی این نوع خودروهای مسافرتی، مشارکت کمپردارها و بعلاوه استقبال گسترده مردم و بازدید کنندگان از این همایش را تحسین کرد.

برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی تجهیز خودروهای کمپر و کاروان، انتخاب خودرو برتر، برپایی سوله بازی و تفریح و اجرای برنامه به وسیله رادیو کمپر از برنامه های جانبی این گردهمایی بود که به صورت رایگان برگزار و با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن، بعلاوه معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشورمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد بود.

طبق روال تمامی همایش های کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، پس از سرانجام همایش، تعدادی از خودروها سفر جدیدی را شروع کردند. این کمپرها و کاروان ها میهمان مجموعه تفریحی و گردشگری غار علیصدر در استان همدان هستند. بازدید از سرابهای مجذوب کننده و بی نظیر گاماسیاب، اقامت در منطقه سد کلان و عبور از شهرهای مختلف استان همدان از برنامه های این سفر خواهد بود.

منبع: همگردی

به "رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور گردشگری پیکهای پیغام آور نوروز به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید