معرفی هتل روی آب در جزیره کیش!

به گزارش وبلاگ جعبه، در صورتی که قصد مسافرت به جزیره زیبای کیش را دارید بهتر است تا با معرفی هتل های روی آب در جزیره کیش یک اقامتگاه رویایی را برای خود رزرو کنید. هتل ترنج تنها هتل روی آب در کیش است و یکی از لوکس ترین هتل های این جزیره به شمار میرود. صنعت گردشگری در چند سال اخیر به سمت تاسیس هتل های روی آب متمایل شده است و این هتل به عنوان اولین هتل روی آب در ایران و خاورمیانه شناخته می گردد.

معرفی هتل روی آب در جزیره کیش!

سلایق انسان ها برای مشخص اقامتگاه در مسافرتهای داخلی و خارجی با یکدیگر فرق دارد اما اصولا اغلب مسافران از سکونت چند روزه در هتل هایی که بر روی آب های ساحلی ساخته شده اند استقبال می نمایند به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به معرفی هتل های روی آب در جزیره کیش پرداخته و شما را با یکی از اقامتگاه های رویایی در این جزیره آشنا کنیم.

هتل های روی آب در جزیره کیش | معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج یک هتل پنج ستاره است و در دو فاز مختلف ساخته شده است. یک فاز آن روی آب های خلیج فارس و فاز دیگر این هتل در خشکی و نزدیک آب های ساحلی است اما آن چیزی که مدنظر ماست همین فاز روی آب می باشد. ساخت آن از سال 1392 شروع شد و در سال 1394 افتتاح شد. زمان زیادی طول نکشید که این هتل به یکی از معروف ترین هتل های جزیره تبدیل شد.

این هتل در ضلع شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است و به سبک هتل های تازه خاورمیانه و درست در منطقه ای که امکان وقوع طوفان های دریایی وجود ندارد ساخته شده است. نمونه مشابه هتل ترنج فقط در جزایر مالدیو و کارائیب دیده می گردد.

فاز روی آب هتل ترنج شامل 100 سوئیت است که همگی دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی هستند. این سوئیت ها با یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر بهم متصل شده و اگر از بالا نگاه کنید تصویر یک بته جقه را تشکیل می دهند؛ برای رفاه حال میهمانان و سرویس دهی مناسب نیز از ماشین های گلف استفاده می گردد. در ادامه مشخصات کامل این هتل را بیان می کنیم.

هتل ترنج کیش کجاست؟

آدرس هتل ترنج کیش: کیش میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا، بین میدان جاسک وکلبه هور

نحوه دسترسی به هتل ترنج کیش

دسترسی به این هتل کار دشواری نیست. ترانسفر رایگان فرودگاهی (ترانسفر رفت و برگشت) کار را برای شما راحت کرده است. البته اگر نمی خواهید از سرویس رفت و برگشت بهره ببرید امکان استفاده از خودروهای اجاره ای، خودروی شخصی، تاکسی و اسنپ وجود دارد. از سمت فرودگاه تا هتل ترنج تنها ده دقیقه زمان احتیاج است و در این راستا نیز می توانید از منظره ها زیبای جزیره لذت ببرید.

هتل های روی آب در جزیره کیش | امکانات هتل ترنج کیش

در بخش ساحلی هتل دریایی ترنج کیش آلاچیق های متعددی دیده می گردد که امکان یک استراحت دل چسب در جوار ساحل را برای شما فراهم می نمایند. این هتل یک سالن بازی های ساحلی دارد که از جمله تفریحات موجود در آن می توان به ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

سالن اسپا و ماساژ، بدنسازی، راستا دوچرخه سواری، فوتبال دستی، استخر، سونا بخار و جکوزی از دیگر امکانات هتل ترنج است. در این میان باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی بچه ها برای مهمانان هتل رایگان است.

سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس، پارکینگ، دستگاه ATM، صندوق امانات، اینترنت در هر اتاق، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، ماشین اجاره ای، فکس، فتوکپی، خدمات نگهداری کودک و نیز خدمات اینترنتی سایر امکانات هتل را تشکیل می دهند.

این هتل دارای کافی شاپ و رستوران های متعددی است. رستوران خورشید با یک کف شیشه ای و منظره ای مجذوب کننده امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما فراهم کرده است. رستوران تاج نیز ویژه سرو صبحانه و عصرانه می باشد. در رستوران ساحلی نیز می توانید غذای خود را به صورت بوفه ای تهیه کنید. کافی شاپ هتل دریایی ترنج کیش هم خدمات کافی شاپ های مدرن را به شما ارائه می نماید.

انواع اتاق های هتل

سوییت های هتل ترنج به صورت سوئیت های 40 متری، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و vip دو خوابه می باشند. اتاق های این هتل را می توان به صورت ذیل دسته بندی نمود:

  • دو تخته رو به دریا
  • دو تخته رو به غروب
  • دوتخته رویال رو به ترنج
  • دو تخته تویین رو به ترنج
  • سه تخته رویال رو به ترنج
  • سوئیت امپریال

امکان درخواست تخت اضافه وجود دارد. هزینه بچه های زیر 5 سال محاسبه نمی گردد اما بچه ها بالای پنج سال باید هزینه کامل را پرداخت نمایند. دو کودک زیر 5 سال نیز مشمول پرداخت هزینه یک فرد بالغ است. همه این سوییت ها دارای بالکن های چوبی با نمای دل انگیزی از دریا هستند و می توانید با نشستن بر روی جایگاه های چوبی، منظره غروب آفتاب را نظاره گر باشید. کف اتاق ها به صورت شیشه ای طراحی شده است و می توانید مرجان های زیبای سواحل خلیج فارس را در یک قاب واقعی نظاره گر باشید.

فاصله هتل ترنج کیش با جاذبه های گردشگری

  • فاصله این هتل تا شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره در حدود 7 کیلومتر است.
  • فاصله آن تا کشتی یونانی و راستا ویژه دوچرخه سواری در حدود 6 کیلومتر می باشد.
  • فاصله هتل ترنج تا پدیده شاندیز در حدود 11 کیلومتر و 895 متر است.
  • فاصله آن تا بازار پدیده 8 کیلومتر و 828 متر می باشد.
  • فاصله هتل تا بازارپارس خلیج فارس 4 کیلومترو 241 متر است.
  • فاصله تا مجتمع گلف کیش 4 کیلومتر و 494 متر می باشد.
  • فاصله تا فرودگاه در حدود 10 دقیقه با ماشین است.

هتل های روی آب در جزیره کیش | فاصله هتل ترنج کیش با دریا

اغلب هتل های کیش فاصله چندانی با آب های خلیج فارس ندارند و فاصله اغلب آن ها تقریبا یک الی دو کیلومتر است اما این مقوله در مورد هتل ترنج کیش صدق نمی نماید چرا که هتل ترنج روی آب های خلیج فارس قرار گرفته است و در واقع فاصله ای با دریا ندارد.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل روی آب در جزیره کیش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل روی آب در جزیره کیش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید