اخبار اقتصادی

جی ای سی آیون S پلاس، تاکسی برقی نو در ایران ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

جی ای سی آیون S پلاس مدل 2023 به عنوان خودرو تاکسی برقی با خودروسازی آرین به بازار خودرو ایران وارد می شود. این خودرو که با یکبار شارژ می تواند تا 510 کیلومتر پیمایش داشته باشد، از طریق عموم مردم در سامانه یکپارچه قابل خرید نیست.

20 اسفند 1402

شرایط پیش فروش فردا موتور اعلام شد

شرایط پیش فروش فردا موتور به وسیله این شرکت اعلام شد. فردا موتورز طی اطلاعیه ای شرایط پیش فروش محصولات خود را با قیمت غیرقطعی برای منتخبان دور دوم سامانه یکپارچه خودرو اعلام نموده است.

22 شهریور 1402

ویزیت رایگان آقای دکتر به عشق اهالی محل

بچه که بود هر وقت سؤال می کردند می خواهی چه کاره شوی بدون معطلی جواب می داد دکتر! دکتر شدن برایش رویایی نبود که با بزرگ شدن فراموش گردد. به همین دلیل دل به رویای پزشکی داد و سال های نوجوانی و جوانی اش را درس خواند.

22 خرداد 1402

10 صحنه به یادماندنی ورود ضدقهرمان در سریال های تلویزیونی

پردازش شخصیت ضدقهرمان تلویزیونی فراموش نشدنی و ماندگار که بتواند تماشاگران را برای سال های سال درگیر کند، کار آسانی نیست. تحقق این امر مستلزم این است که چیزهای زیادی درست و دقیق پیش برود، از انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای این نقش گرفته تا برقراری ارتباط...

31 اردیبهشت 1402

دریافت وجه اضافه از مردم به وسیله ایران خودرو ، چرا خریدار باید بابت تجهیزات استاندارد پول بپردازد؟

مردم با انتقاد از دریافت وجه اضافه به وسیله خودروسازان با عناوینی نظیر خسارت تاخیر در تحویل و تجهیزات استاندارد اجباری عنوان نموده اند که بعد از مصوب شدن قیمت های تازه خودروهای فراوری داخل، این شرکت ها بابت خودروهای پیش فروش شده قبلی از مشتریان وجه...

26 اردیبهشت 1402

مقایسه دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک؛ رقابت گران ترین خودرو های داخلی

خبرنگاران- گران ترین خودرو های داخلی در کارخانه و بازار دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک هستند. فروردین سال جاری بعد از کلی جاروجنجال، افزایش قیمت خودرو های داخلی در کارخانه اعمال شد و حالا دنا پلاس اتوماتیک با قیمت تقریبی 544 میلیون گر ا نقیمت ترین محصول...

15 اردیبهشت 1402

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی

مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودرو های ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

10 اردیبهشت 1402

قیمت پراید، ساینا، تیبا، کوییک و پژو در بازار ، جدول تازهترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید ، بازار خودرو در سال تازه به کدام سو می رود؟

قیمت خودرو هم زمان با آغاز کار بازار در سال نو با افزایش همراه شد. با توجه به اخبار مربوط به افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای، زمزمه هایی در رابطه با جلوزدن نرخ خودرو از تورم به گوش می رسد.

9 فروردین 1402

مجموعه داستان خواب های کرم ابریشم منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، داستان های این مجموعه در ایران امروز و بین نسل های گوناگون رخ می دهد. انسان هایی که برای رسیدن به آنچه که موفقیت می پندارند کوشش می نمایند؛ اما چشم اندازی پیش روی خود ندارند.

25 اسفند 1401

جدیدترین قیمت مرغ و ماهی در بازار و میادین، قیمت هر کیلو ماهی قزل آلا چند؟

قیمت مرغ بعد از 5 ماه ثبات نسبی، برای نخستین بار از نرخ مصوب نو، فراتر رفت، با این حال در تامین بازار این محصول مسئله ای وجود ندارد و به گفته مسئولان صنفی مقدار فراوری مرغ در کشور کاملا جوابگوی تقاضای موجود است.

6 اسفند 1401

هفت چای خارجی به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی

خبرنگاران- قیمت چای خارجی ظرف یک سال حدود 33 درصد افزایش پیدا نموده است. بسته های نیم کیلویی چای خارجی درحالی دی ماه سال جاری به طور میانه 155 هزار تومان فروخته شدند که آمار های رسمی نشان می دهد دی ماه پارسال قیمتشان به طور میانگین 116 هزار تومان بوده است....

25 بهمن 1401

حرفه ای ها در بازار زمستانی رهن مسکن

صاحبخانه هایی که در زمستان وارد بازار اجاره می شوند، رهن را به اجاره ترجیح می دهند. البته این در شرایطی است که آن ها بازار را به خوبی بشناسند و جزو صاحبخانه های حرفه ای به حساب بیایند. برای همین در این فصل بازار رهن نسبتا داغ است. اگر بخواهید در منطقه ها...

19 بهمن 1401

10 ویژگی که برای ارتقا لپتاپ باید به آنها توجه کنید

آیا با یک لپتاپ کار می کنید که فرسوده شده و برای سال های زیاد از آن کار کشیده اید و حالا قصد ارتقا لپتاپ را داشته و می خواهید یک لپتاپ قوی تر را بخرید؟ در این مطلب کوشش می کنیم به شما یاری نموده تا لپتاپی را بخرید که به ازای مبلغ پولی که هزینه می کنید، قابلیت...

13 بهمن 1401

شادآباد چگونه شادآباد شد؟ ، خاطره تصویر سر گاو روی شیشه شیر

بدون تردید فعالیت کارخانه ها و به کارگیری نیرو در این واحدها نقش زیادی در شکل گیری محله های جنوب تهران داشتند. برای نمونه، کارخانه شیر پاستوریزه، به عنوان دومین کارخانه در منطقه18 تهران، باعث شد تا محله شادآباد با ساکنانی که اغلب کارگران این کارخانه...

5 بهمن 1401

یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند

بر اساس گزارش فوربس در سال 2022، کیلیان امباپه پنجمین فوتبالیست پرعایدی دنیا است. این نشریه بیان نمود که مهاجم پاری سن ژرمن و فرانسه بین می 2021 تا می 2022، 43 میلیون دلار به خانه برده است که 28 میلیون دلار از این عایدی حاصل عایدیهای میدانی بود.

24 دی 1401

رتبه بندی اسکای ترکس 2017 ، حَمَد (HIA) برترین فرودگاه خاورمیانه

در نظرسنجی سالانه موسسه دنیای اسکای ترکس، فرودگاه بین المللی حَمَد (HIA) به عنوان برترین فرودگاه خاورمیانه و ششمین فرودگاه برتر دنیا انتخاب شد.

17 دی 1401

تا به امروز مازوت به وسیله صنایع در اصفهان مصرف نشده است

شیشه فروش گفت: تا به امروز مازوت به وسیله صنایع مصرف نشده و تاکید بر این است که با صرفه جویی در مصرف گاز و برق، گاز نیروگاه ها تامین گردد.

29 آبان 1401

قیمت عجیب مقرون به صرفه ترین ملک فروخته شده در کشور ، گران ترین خانه متری چند فروخته شد؟

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، مقرون به صرفه ترین ملک فروخته شده در کشور قیمتی بسیار عجیب داشته است. این ملک به نرخ 129 هزار و 400 تومان در هر مترمربع فروخته شده است.

8 مهر 1401

استقبال عجیب مردم ونزوئلا از دو خودروی ایرانی ، تصویر مادورو در کنار خودروهای سایپا!

استقبال مردم ونزوئلا از کوییک و ساینا در نمایشگاه خودروی فناوران و صنعتگران حاکی از عزم جدی این کشور برای همکاری با خودروسازان ایرانی است.

4 مهر 1401

اگر این نکات در خصوص قولنامه را ندانید، ضرر می کنید

قراردادها در حقوق، دارای انواع و اقسام متعددی بوده که یکی از آن ها قولنامه یا پیش قرارداد است.

2 شهریور 1401
تعداد: (183)