هفت چای خارجی به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگاران- قیمت چای خارجی ظرف یک سال حدود 33 درصد افزایش پیدا نموده است. بسته های نیم کیلویی چای خارجی درحالی دی ماه سال جاری به طور میانه 155 هزار تومان فروخته شدند که آمار های رسمی نشان می دهد دی ماه پارسال قیمتشان به طور میانگین 116 هزار تومان بوده است. البته درمورد میانگین قیمت ها صحبت می کنیم وگرنه همین الان در سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای قوطی های نیم کیلویی چای خارجی زرین را تقریبا 200 هزار تومان می فروشند و خرید بسته های نیم کیلویی چای سیلان دوغزال، احمد، محمود و خیلی از برند ها حدود 175 هزار تومان تمام می گردد. به همین دلیل در لیست پیشنهادی مشتریان فروشگاه های اینترنتی که یکجور تجربه خرید است، گزینه های مالی زیادی به چشم می خورد.

هفت چای خارجی به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی

1- چای نیم کیلویی عطری زرین را 129 هزار تومان می فرشوند. به این ترتیب با یکی از مقرون به صرفه ترین بسته های نیم کیلویی چای خارجی طرف هستیم که البته از نوع سی تی سی یا همان کله مورچه ای است. این چای را برند زرین از سریلانکا وارد می نماید و آن را در قوطی های نیم کیلویی می فروشد. مدت زمان انتظار برای دم کشیدن چای سی تی سی عطری زرین حدود سه دقیقه است.

2- قیمت چای سیلان محمود به 174 هزار و 900 تومان رسیده است. یکی از گران ترین بسته های نیم کیلویی خارجی است که یک سال پیش آن را تقریبا 125 هزار تومان می فروختند. البته خود چای سیلان جزو گران ترین نمونه های چای خارجی به شمار میرود و بسته های نیم کیلویی چای سیلان برند های مختلف در همین بازه قیمت فروخته می شوند. این چای از سریلانکا به ایران وارد می گردد و برای دم کردن آن باید حدود پنج دقیقه منتظر ماند.

3- چای سیاه مسما یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی مشتریان فروشگاه های اینترنتی است که قیمتش به 140 هزار تومان رسیده. البته وزن آن 450 گرم است. این چای از نوع کلکته و شکسته است و از هند وارد می گردد. یکی از مهمترین ویژگی های چای مسما این است که حداقل 20 دقیقه برای دم کشیدن آن باید انتظار کشید. از همین برند مسما بسته 450 گرمی چای سیاه با طعم هل را 141 هزار و 500 تومان و بسته 450 گرمی 142 هزار تومان می فروشند.

4- قیمت چای معطر اویلا در بسته 450 گرمی 136 هزار و 900 تومان است. تقریبا با همان قیمت بسته های 450 گرمی چای ساده اویلا فروخته می گردد و این یکی هم مثل مورد قبلی از نوع کلکته و شکسته است و از هند وارد می گردد. آنطور که روی بسته 450 گرمی جای معطر اویلا نوشته شده، 12 دقیقه برای دم کشیدن آن باید منتظر بمانیم.

5- چای هل احمد جزو گزینه های پیشنهادی مشتریان فروشگاه های اینترنتی است و قیمت آن به حدود 175 هزار تومان رسیده است. بهمن پارسال یعنی تقریبا یک سال قبل بسته نیم کیلویی چای هل احمد را می توانستیم حول وحوش 120 هزار تومان بخریم. این چای از هند وارد می گردد، جزو نمونه های عطری قرار می گیرد و ظرف هفت دقیقه دم می کشد. به جز چای هل احمد، بسته های نیم کیلویی چای معطر و چای سیلان احمد با همین قیمت 174 هزار و 900 تومان فروخته می شوند.

6- چای سی تی سی دبش یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفهقیمتی است که خرید آن را مشتریان فروشگاه های اینترنتی توصیه کردند. منظور از چای سی تی سی همان چای کله مورچه است که ذاتا جزو نمونه های مالی بازار است و نسبت به چای ارل گری، سیلان و ... با قیمت کمتری فروخته می گردد. بسته نیم کیلویی چای سی تی سی دبش را 144 هزار و 900 تومان می فروشند و مدت زمان دم کشیدن آن پنج تا هشت دقیقه است. چای سی تی سی دبش یکجور چای هندی است.

7- قیمت چای خارجی دنیا تقریبا 190 هزار تومان است. آن را برخلاف گزینه های قبلی در قوطی می فروشند و جزو مدل های شکسته قرار می گیرد. برند دنیا این چای را از هند وارد می نماید و وزن قوطی های آن 450 گرم است. مدت زمان دم کشیدن چای دنیا به حدود 10 دقیقه می رسد و به جز این قوطی، بسته نیم کیلویی چای ارل گری آن را می توانیم در سوپرمارکت ها با قیمت 130 هزار تومان بخریم.

برند

وزن

قیمت

زرین (سی تی سی عطری)

500 گرم

129 هزار تومان

محمود (سیلان)

500 گرم

174 هزار و 900 تومان

مسما (کلکته)

450 گرم

140 هزار تومان

اویلا (کلکته)

450 گرم

136 هزار و 900 تومان

احمد (چای هل)

500 گرم

174 هزار و 900 تومان

دبش (سی تی سی)

500 گرم

144 هزار و 900 تومان

دنیا (کلکته)

405 گرم

189 هزار و 500 تومان

منبع: فرارو

به "هفت چای خارجی به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت چای خارجی به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید