رتبه بندی اسکای ترکس 2017 ، حَمَد (HIA) برترین فرودگاه خاورمیانه

به گزارش وبلاگ جعبه، در نظرسنجی سالانه موسسه دنیای اسکای ترکس، فرودگاه بین المللی حَمَد (HIA) به عنوان برترین فرودگاه خاورمیانه و ششمین فرودگاه برتر دنیا انتخاب شد.

رتبه بندی اسکای ترکس 2017 ، حَمَد (HIA) برترین فرودگاه خاورمیانه

روز سه شنبه 26 اسفند ماه در همایشی خبری که در حاشیه نمایشگاه ترمینال های مسافری جهان (Passenger Terminal Expo) و در آمستردام برگزار گردید، نتایج رده بندی سالانه اسکای ترکس اعلام و طی آن فرودگاه بین المللی حَمَد از کشور قطر برای سومین سال پیاپی، به عنوان برترین فرودگاه خاورمیانه برگزیده شد. این فرودگاه که در همین رده بندی رتبه ششم جهان را هم بدست آورده، برای دومین سال جایزه برترین خدمات کارکنان در خاورمیانه را هم دریافت کرد.

اسکای ترکس، معتبرترین مرکز اعطای جوایز در عرصه صنعت شرکت های هوایی و فرودگاهی جهان است که برندگان آن طی نظر سنجی سالانه از بزرگ ترین جامعه آماری این صنعت و برمبنای آرا و رضایت مشتریان فرودگاه های بین المللی برگزیده می شوند. فرآیند آنالیز و اعطای جوایز، کاملا مستقل از دخالت یا تاثیر فرودگاه ها در نتایج نهایی است و در نظرسنجی سال جاری 8/12 میلیون رای مسافرین هوایی از 110 ملیت مختلف آنالیز و 410 فرودگاه بین المللی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

فرودگاه بین المللی حَمَد (HIA) پیش از این هم در ژانویه سال 2017 و پس از ممیزی موسسه اسکای ترکس، با دریافت نشان فرودگاه 5 ستاره، در رتبه بندی فرودگاه های برتر جهان به رده ممتاز ارتقا پیدا نموده بود. این فرودگاه ششمین فرودگاهی است که به امتیاز 5 ستاره می رسد و از این نظر در خاورمیانه هم بی رقیب است.

به همین دلیل آقای اکبر الباکر مدیر اجرایی گروه قطر ایرویز، در مصاحبه ای ضمن تبریک این عنوان را به مدیران و کارکنان فرودگاه حمد به وبلاگ جعبه گفت: کسب این جایزه نشان می دهد فردوگاه حمد به عنوان مرکز پروازی قطر ایرویز که تنها چهار سال از افتتاح آن می گذرد، مراتب ترقی را به سرعت طی می نماید و این حرکت نشان از تعهد پایدار در ارائه بالاترین استانداردهای خدمات به مسافران است. مسافرانی که در نظرسنجی اسکای ترکس مقدار رضایت خود را از خدمات این فرودگاه و کارکنانش ابراز کردند و همین رضایت هم سبب افزایش روزافزون تعداد مسافران این فرودگاه است به طوری که در سال 2016 حدود 37 میلیون مسافر، در پروازهای هوایی خود از فرودگاه حمد گذر نموده اند.

فرودگاه حمد آشیانه اصلی قطر ایرویز است که در معرفی نوآوری های صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان پیشرو شناخته شده. قطر تا کنون جوایز متعددی در صنعت حمل و نقل هوایی؛ از جمله برترین کلاس تجاری جهان، برترین سالن هواپیمایی کلاس تجاری، برترین بسته های پروازی کلاس مالی و برترین خدمات کارکنان هواپیمایی را دریافت نموده است.

منبع: همگردی

به "رتبه بندی اسکای ترکس 2017 ، حَمَد (HIA) برترین فرودگاه خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی اسکای ترکس 2017 ، حَمَد (HIA) برترین فرودگاه خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید