موبایل، تبلت و گجت ها

گلکسی زد فلیپ 6 با باتری بزرگ تری راهی بازار می شود

طبق جدیدترین افشاگری ها، احتمالا گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. زمان احتمالی عرضه گلکسی زد فلیپ 6 و فولد 6 سامسونگ حدود ماه آگوست (تقریبا شش ماه دیگر) خواهد بود. با این حال، تا به امروز شایعات و اطلاعات جالبی از آن ها...

11 بهمن 1402

گوشی میان رده تازه هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد، عکس

زومیت نوشت: تصاویر نو فاش شده از هواوی Enjoy 70 در دنیای واقعی، طراحی جلو و پشت این گوشی را با جزئیات بیشتر نشان می دهند.

12 آذر 1402

ویزیت رایگان آقای دکتر به عشق اهالی محل

بچه که بود هر وقت سؤال می کردند می خواهی چه کاره شوی بدون معطلی جواب می داد دکتر! دکتر شدن برایش رویایی نبود که با بزرگ شدن فراموش گردد. به همین دلیل دل به رویای پزشکی داد و سال های نوجوانی و جوانی اش را درس خواند.

22 خرداد 1402

7 درایو DVD اکسترنال برتر برای مک بوک و اولترابوک7 درایو DVD اکسترنال برتر برای مک بوک و اولترابوک

از آن جایی که اولترابوک های باریک و به طور کلی مک بوک ها از درایور DVD بهره نمی برند، اگر کاربری بخواهد یک فایل یا اپلیکیشن را به وسیله دیسک به آن ها انتقال دهد کار بسیار سختی خواهد داشت چون مجبور خواهد شد آن اطلاعات را دانلود یا به وسیله فلش به سیستم منتقل...

18 فروردین 1402

مجموعه داستان خواب های کرم ابریشم منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، داستان های این مجموعه در ایران امروز و بین نسل های گوناگون رخ می دهد. انسان هایی که برای رسیدن به آنچه که موفقیت می پندارند کوشش می نمایند؛ اما چشم اندازی پیش روی خود ندارند.

25 اسفند 1401

عکس ، پیکاپ غول پیکر چینی در خیابان های تهران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ راین رپچر به عنوان فورد رپتور چینی به خیابان های ایران آمد. در ادامه با مشخصات پیکاپ تازه خودروسازان راین آشنا خواهیم شد.

22 بهمن 1401

10 ویژگی که برای ارتقا لپتاپ باید به آنها توجه کنید

آیا با یک لپتاپ کار می کنید که فرسوده شده و برای سال های زیاد از آن کار کشیده اید و حالا قصد ارتقا لپتاپ را داشته و می خواهید یک لپتاپ قوی تر را بخرید؟ در این مطلب کوشش می کنیم به شما یاری نموده تا لپتاپی را بخرید که به ازای مبلغ پولی که هزینه می کنید، قابلیت...

13 بهمن 1401

دستگاهی که هم شما و هم موبایل تان را شارژ می نماید!

یک شرکت آمریکایی، مجموعه ای شامل یک لیوان و پد شارژ بی سیم ارائه داده است که هم قهوه را داغ نگه می دارد و هم تلفن همراه را شارژ می نماید.

30 دی 1401

9 ایده خاص برای عکاسی پاییزی با استفاده از لنز ماکرو

سوژه های عکاسی شما طبعاً با گذر فصل ها تغییر می نمایند. بعضی سوژه های اصلی و مورد علاقه تان شاید تنها محدود به یک فصل خاص باشد، ولی حالا که در فصل پاییز هستیم، بهتر است از فرصت ها و موقعیت های عکاسی فوق العاده ای که در این فصل ایجاد می گردد نیز کوشش کنیم...

5 آذر 1401

فیلم ، حادثه ای وحشتناک در مسابقات فرمول یک و علت ساده آن

گجت نیوز نوشت: دمای لاستیک ماشین و قطعات ماشین فرمول یک هنگام مسابقه چنان بالا می رود که هر گونه تماسش با بنزین می تواند فاجعه بیافریند.

23 مهر 1401

استقبال عجیب مردم ونزوئلا از دو خودروی ایرانی ، تصویر مادورو در کنار خودروهای سایپا!

استقبال مردم ونزوئلا از کوییک و ساینا در نمایشگاه خودروی فناوران و صنعتگران حاکی از عزم جدی این کشور برای همکاری با خودروسازان ایرانی است.

4 مهر 1401

پتنت هدست نو اپل به شما اجازه می دهد اجسام نامرئی و پنهان را ببینید

اپل اخیراً پتنت هدست جدیدی را به ثبت رسانده که به کاربران امکان مشاهده اجسام نامرئی و پنهان را می دهد. این موارد می تواند گازهای نامرئی، اشیاء فیزیکی پنهان از دید یا بعضی امواج نظیر وای فای باشند. در توضیحات این پتنت آمده که این قابلیت می تواند کاربردهای...

27 شهریور 1401

قابلیت تازه اینستاگرام برای پولدار شدن اینفلوئنسرها:امکان جایزه بگیری!

دیجیاتو نوشت: اینستاگرام ابزار جدیدی به نام Gifts را آزمایش می نماید که کاربران می توانند به وسیله آن به صفحات کاربری مورد نظر خود هدیه بدهند.

25 شهریور 1401

چطور با کسی که زبان ما را صحبت نمی کند حرف بزنیم

با وجود صدها زبان در جهان اصلا تعجب برانگیز نیست که در محیط کار، در هنگام سفر و در زندگی هر روز زبان برای ما مشکل پیش آورد. برای صحبت کردن با افرادی با زبانی دیگر همواره لازم نیست زبان آنها را به طور کامل یاد بگیرید، می توانید کارهای زیر را انجام دهید.

21 مرداد 1401

هتل بهشت تالاب بندر انزلی

سازه اصلی هتل در قالب ویلا های مجزاء بنا شده است که در محوطه ای زیبا و دارای آرامش خاص که در جوار تالاب بین المللی بندرانزلی می باشد واقع شده است.

14 مرداد 1401

حمل و نقل عمومی در بلگراد؛ صربستان

سیستم حمل و نقل عمومی شهر بلگراد شامل اتوبوس، تراموا، اتوبوس برقی و قطار می گردد؛ اما از حمل و نقل سریع نظیر مترو در اینجا خبری نیست که در نوع خود جالب است.

25 تیر 1401

مشخصات گوشی های سری ردمی K50 شیائومی لو رفت

سری گوشی های ردمی K50 شیائومی جانشین سری K40 در بخش گوشی های میان رده این شرکت خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات و جزئیات جدیدی از 3 گوشی ردمی K50، K50 پرو و K50 پرو پلاس قبل از رونمایی رسمی این گوشی ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

25 تیر 1401

آیفون 13 پرو پردازنده گرافیکی قوی تری نسبت به آیفون 13 عادی دارد

اپل شب گذشته از گوشی های آیفون 13 رونمایی کرد و اگرچه هر 4 مدل از چیپست یکسانی بهره می برند، اما در حقیقت بین آن ها تفاوت اندکی وجود دارد. به طور معین، پردازنده گرافیکی موجود در مدل های پرو آیفون 13 قوی تر از پردازنده های گرافیکی تعبیه شده در مدل های معمولی...

20 تیر 1401

25 روش ساده کاهش مصرف انرژی در خانه و محل کار

آشنایی با روش های کاهش مصرف انرژی در خانه و محل کار موجب می گردد تا همه ما بتوانیم در صرفه جویی در مصرف انرژی قدمی برداریم و از هدر رفتن آن جلوگیری کنیم. اما اصلاً منظور از کاهش مصرف انرژی چیست؟ شما چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید؟ آیا چیزی در خصوص...

17 تیر 1401

روش مقابله با ویروس های موبایلی

ویروس های موبایلی با ورود به بدنه گوشی اختلالاتی ایجاد می نمایند که گاهی منجر به مسائل و از دسترس خارج شدن گوشی می گردد . با چند راه حل ساده سیستم گوشی خود را ایمن کنید.

10 تیر 1401
تعداد: (58)