جابجایی مسافران از آنالیز تا رزرو

به گزارش وبلاگ جعبه، تاکتیک های ارتقای فرآیندهای آنلاین برنامه ریزی سفر

مشتری ها بیش از پیش به جستجو و رزرو آنلاین سفرهای خود روی آورده اند.

جابجایی مسافران از آنالیز تا رزرو

درصد کاربردهای عمومی ابزارهای موبایل

46% جستجوی مقصد سفر

45% مطالعه نظرات

42% رزرو یا جستجوی هتل ها

34% رزرو یا جستجوی پروازها

انتخاب مقصد

آمار مسافرانی که قبل از رزرو سفر، به صورت آنلاین مقصد سفر خود را جستجو و آنالیز می نمایند رو به افزایش است.

از 54 درصد در سال 2010 به 60 درصد در سال 2011

بیش از نیمی از مسافرانی که از وب سایت ها برای جستجوی مقصد سفر خود یاری می گیرند هنوز هم از موتورهای جستجوی معمول مانند گوگل یا یاهو استفاده می نمایند تا به یاری آنها بتوانند در مورد مقصد سفرهای بعدی شان تصمیم گیری نمایند.

57% موتورهای معمول جستجو

42% وب سایت های آژانس های مسافرتی آنلاین

30% وب سایت های آنالیز و مرور سفر

22% وب سایت های ارائه دهندگان خدمات سفر

19% وب سایت های مرتبط با مقصد سفر

برترین و مناسب ترین خرید

میانگین تعداد وب سایت هایی که مسافران برای برترین و مناسب ترین خرید به آنها مراجعه می نمایند.

پس از تصمیم گیری در مورد مکان سفر، مشتری ها زمان کمتری را صرف موتورهای جستجوی عمومی می نمایند.

61% وب سایت های آژانس های مسافرتی آنلاین

54% موتورهای معمول جستجو

36% وب سایت های ارائه دهندگان خدمات سفر

32% وب سایت های آنالیز و مرور سفر

19% وب سایت های مرتبط با مقصد سفر

بیش از نیمی از مشتری ها، به هنگام خرید، به نظرات ثبت شده در مورد سفر رجوع می نمایند.

انجام روال خرید

از هر سه مسافر، یک نفر منحصرا به صورت آنلاین سفر خود را رزرو می نماید.

برای خرید از یک وب سایت، چه عاملی بیشترین تاثیر را روی مشتری ها دارد؟

59% سهولت استفاده

48% مناسب ترین و برترین پیشنهادات/قیمت ها

47% تجربیات مثبت فوق العاده

35% اطمینان به برند

32% ایده ها و گزینه های مرتبط با یک سفر خوب

5 راه چاره ایده آل برای بهینه سازی وب سایت های سفر

  1. برنامه ریزی مقصد

پس از اینکه مسافران مقصد سفر را انتخاب کردند از صفحات وب شناخته شده که اطلاعات بیشتری در مورد مقصد می دهند یاری می گیرند. بواسطه سرمایه گذاری روی ویژگی های مثبت مانند تورها، برنامه های تفریحی، برنامه های سرو غذا و غیره می توان تصویر بهتری از سفر به مشتری ها ارائه داد.

  1. درگاه های جوایز عضویت

تنها در صدد نشان دادن شرایط کلی بازدیدنمایندگان یا نمره کلی آنها نباشید. محاسبات و آمارهای زمان واقعی که به مشتری ها نشان بدهد تا چه مقدار به شرایط مرحله بعد نزدیک هستند و یا واجد شرایط استفاده از ارتقاء رایگان هستند را مد نظر قرار دهید.

  1. برنامه ریزی بنابر شرایط آب و هوایی

زمانی که یک بازدیدنماینده، پروازی را یک روز قبل از عزیمت رزرو می کند تاخیر های احتمالی مبتنی بر شرایط آب و هوایی را حتما به صورت روشن شرح دهید و گزینه های جایگزین یا راه چارههایی دیگری را پیشنهاد بدهید.

  1. افزودن بخش های تازه، راه چارهی برای بازگرداندن بازدیدنمایندگان

ارائه پیشنهاداتی مانند توصیه محبوب ترین مکان های مسافرتی به بازدیدنمایندگان تازه و نیز ارائه پیشنهادات تازه برای بازگرداندن بازدیدنمایندگان را از نظر دور ندارید.

  1. ورود به سایت به وسیله ایمیل

بازدیدنمایندگانی که برای دریافت پیغام های تبلیغاتی ایمیلی ثبت نام نکرده اند می توانند به سادگی یک جدول هایلایت شده را در سایت مشاهده نمایند که به مانند یک پنجره مودال یا پاپ آپ، آنها را به دریافت پیشنهادات و تخفیفات ویژه دعوت می کند.

منبع: الی گشت

به "جابجایی مسافران از آنالیز تا رزرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی مسافران از آنالیز تا رزرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید