گوشی میان رده تازه هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه، زومیت نوشت: تصاویر نو فاش شده از هواوی Enjoy 70 در دنیای واقعی، طراحی جلو و پشت این گوشی را با جزئیات بیشتر نشان می دهند.

گوشی میان رده تازه هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد، عکس

چند روز قبل تصاویری از گوشی هواوی Enjoy 70 دردسترس نهاده شد و طبق شایعات انتظار می رود دستگاه مذکور در تاریخ پنجم دسامبر (14 آذر 1402) رونمایی گردد. البته غول فناوری چینی هنوز تاریخ معرفی گوشی جدیدش را تأیید نکرده است.

اکنون حساب کاربری WhyLab در ویبو مجموعه ای از عکس های هواوی Enjoy 70 را در دنیای واقعی به اشتراک گذاشته است که مدل مشکی این گوشی را با ماژول دوربین مستطیلی و حلقه های دوربین طلایی نشان می دهد.

ظاهراً گوشی هواوی Enjoy 70 از دوربین پشتی دوگانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. این دستگاه در چند مدل با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در رنگ سفید و سبز عرضه خواهد شد که همگی از 8 گیگابایت رم استفاده می نمایند.

از دیگر تعیینات Enjoy 70 هواوی می توان به نمایشگر 6.75 اینچی، باتری 6000 میلی آمپرساعتی، شارژ سریع 22.5 واتی و سیستم عامل HarmonyOS 4 اشاره نمود.

قلب تپنده هواوی Enjoy 70، پردازنده Kirin 710A است که با فرایند 14 نانومتری ساخته شده و از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می برد. این تراشه بعلاوه از گرافیک Mali G51-MP4 استفاده می نماید.

گفته می گردد هواوی در کنار نسخه استاندارد Enjoy 70 از Enjoy 70 پرو نیز رونمایی خواهد نمود که البته درحال حاضر اطلاعات زیادی درمورد دستگاه مذکور دردسترس نیست. طبق بعضی گزارش ها مدل پرو گوشی مذکور از تراشه اسنپدراگون 680 و دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

قیمت گوشی هواوی Enjoy 70 هنوز تعیین نیست اما با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دستگاه انتظار داریم اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی میان رده تازه هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده تازه هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید