سینما

سازندگان یاکوزا: این سری باید به استفاده از موتور پایه خود ادامه دهد

کاگردان فنی مجموعه Like a Dragon به تازگی بیان نموده که این سری باید به استفاده از موتور بازی سازی مشهور خود یعنی دراگون ادامه دهد، اما کارکنان باید در خصوص گزینه های جایگزین نیز اطلاعات کسب نمایند.

11 فروردین 1403

10 صحنه به یادماندنی ورود ضدقهرمان در سریال های تلویزیونی

پردازش شخصیت ضدقهرمان تلویزیونی فراموش نشدنی و ماندگار که بتواند تماشاگران را برای سال های سال درگیر کند، کار آسانی نیست. تحقق این امر مستلزم این است که چیزهای زیادی درست و دقیق پیش برود، از انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای این نقش گرفته تا برقراری ارتباط...

31 اردیبهشت 1402

7 درایو DVD اکسترنال برتر برای مک بوک و اولترابوک7 درایو DVD اکسترنال برتر برای مک بوک و اولترابوک

از آن جایی که اولترابوک های باریک و به طور کلی مک بوک ها از درایور DVD بهره نمی برند، اگر کاربری بخواهد یک فایل یا اپلیکیشن را به وسیله دیسک به آن ها انتقال دهد کار بسیار سختی خواهد داشت چون مجبور خواهد شد آن اطلاعات را دانلود یا به وسیله فلش به سیستم منتقل...

18 فروردین 1402

گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون

در این سریال 23 قسمتی مهران مدیری نقش جهانگیر خان روزبه مشهور به دایی انگلیسی را بازی می کرد. نقش اصلی سریال را هم نگار جواهریان برعهده داشت و خواهر زاده جهانگیر خان روزبه بود.

3 دی 1401

عجیب ترین مراسم ازدواج سال در بریتانیا برگزار گردید، عروس و دامادی که روبات عکاس استخدام کردند

آیا حاضرید یک روبات عکاس استخدام کنید؟ این ریسکی است که یک زوج بریتانیایی انجام داده اند و ظاهرا موفقیت آمیز هم بوده است.

26 آذر 1401

بیوگرافی آناهیتا همتی و ماجرای فوت همسر فیلیپینی اش

بیوگرافی آناهیتا همتی؛ از جمله آثار آناهیتا همتی می توان به قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی شیروانی داغ و بندرعباس اشاره نمود.

27 مهر 1401

ثور 5 سخت ترین چالش مارول برای موفقیت است

ثور 5 پس از فیلم خلاقانه ثور: رگناروک و فیلم تکراری ثور: عشق و تندر، اکنون چالش بزرگ دنیای سینمایی مارول است. دومین فیلم سینمایی استودیوی مارول در سال 2022، ثور: عشق و تندر نقدهای متفاوتی دریافت کرد و در حال حاضر دارای امتیاز 64 در سایت راتن تومیتوز است.

25 مهر 1401

فیلم ، حادثه ای وحشتناک در مسابقات فرمول یک و علت ساده آن

گجت نیوز نوشت: دمای لاستیک ماشین و قطعات ماشین فرمول یک هنگام مسابقه چنان بالا می رود که هر گونه تماسش با بنزین می تواند فاجعه بیافریند.

23 مهر 1401

اولین عکس از مهران مدیری بعد از حواشی اخیر

مهران مدیری بامداد جمعه به کشور بازگشت. در بدو ورود گذرنامه او از طریق نهاد های ذی ربط، ضبط شده است.

10 مهر 1401

تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!

همزمان با درخشش فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی با حضور محسن تنابنده در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، سکانس هایی از سریال محبوب مرکز پربازدید شد.

22 شهریور 1401

آشنایی با موزه های مناسب بچه ها در سراسر جهان!

موزه های مناسب بچه ها در شهرها و کشورهای بسیار زیادی وجود دارند که در آثار موجود در موزه، نوع معماری و ساختار موزه و دسترسی ها و فعالیت هایی که بچه ها می توانند انجام دهند با دیگر موزه ها تفاوت دارند.

12 شهریور 1401

معرفی بازیگران پدر ، کیانیان و رشیدی از شهریور روی صحنه می فرایند

گروه کامل بازیگران نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای که قرار است شهریور امسال روی صحنه برود، معرفی گردید.

18 مرداد 1401

اعتراض ابوالفضل پورعرب به صداوسیما: خجالت بکشید!

بازیگر سینما با انتقاد از نادیده گرفتن سینما در تبلیغات تلویزیونی می گوید تبلیغ 15 ثانیه ای فیلم ها کمکی به سینما نمی کند.

22 تیر 1401

آیفون 13 پرو پردازنده گرافیکی قوی تری نسبت به آیفون 13 عادی دارد

اپل شب گذشته از گوشی های آیفون 13 رونمایی کرد و اگرچه هر 4 مدل از چیپست یکسانی بهره می برند، اما در حقیقت بین آن ها تفاوت اندکی وجود دارد. به طور معین، پردازنده گرافیکی موجود در مدل های پرو آیفون 13 قوی تر از پردازنده های گرافیکی تعبیه شده در مدل های معمولی...

20 تیر 1401

معرفی 2 کتاب تازه در حوزه توسعهٔ فردی از انتشارات میلکان

نشر میلکان به وسیله مجید پرهیزگاری در سال 1393 تأسیس شد. اولین کتابی که با نام و نشان میلکان به قفسه کتاب فروشی ها رفت تا برسد دست خواننده، کتابخانه مرموز بود، اثر هاروکی موراکامی و با ترجمه آراز بارسقیان.

12 تیر 1401

بهره گیری کارگردانان و تهیه کنندگان از نظریات و نقدهای سینمایی فرهیختگان قم

خبرنگاران/قم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نقد و نظرات سازنده اساتید و طلاب حوزه، هنرمندان، فرهیختگان و اهالی رسانه درباره فیلم های جشنواره فجر قطعا برای کارگردانان، تهیه کنندگان و مدیران سینمایی کشور می تواند تاثیرگذار باشد.

7 تیر 1401

سیر قلبی به سوی ضامن آهو در برنامه مثل ماه

در دنیای امروز که بیشتر ما غرق در تلاطم ها و مسائل زندگی دنیوی می باشیم و هر کدام به نوعی منتظر یک تلنگر برای اتصال به مامن امن الهی هستیم، برنامه مثل ماه توانسته است ساعتی کوتاه مخاطب را از دنیای مادی جدا نموده و به خالق خوبی ها و امامان متصل کند. ...

27 خرداد 1401

بلندترین برج جهان چطور ساخته شد؟

از بلندترین برج دنیا بدانید…داشتن بلندترین برج دنیا همواره یکی از چالش های کشورهایی است که ساختمان های بلند را به عنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه و ثروت و جذابیت خود در نظر می گیرند. مدتی این افتخار و اعتبار نصیب آمریکا بود تا این که کشورهایی مانند مالزی...

22 خرداد 1401

سریال فساد توکیو؛ بازگشت مایکل مان به تلویزیون با تریلر جنایی مجذوب کننده

سریالی درام جنایی که دستپخت مایکل مان (Michael Mann) است چطور اسمی باید داشته باشد؟ عنوان آخرین پروژه مایکل مان فساد توکیو (Tokyo Vice) به ارتباط هایی با فساد میامی (Miami Vice) او اشاره دارد؛ حالا یا به آن سریال با حال و هوای دهه هشتاد که تهیه کننده اش بوده اشاره دارد،...

22 خرداد 1401

اختلال در پخش زنده اختتامیه فیلم فجر و پرده برداری از یک تخلف

شبکه نمایش سیما در اطلاعیه ای نو بار دیگر دلایل اصلی قطع صدای مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را شرح داد و وجود گروه های مختلف فراوری برنامه خارج از صداوسیما برخلاف قوانین پخش برنامه های ملی تحت عناوین حامی اقتصادی را از دلایل این مساله برشمرد. ...

3 خرداد 1401
تعداد: (66)