تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!

به گزارش وبلاگ جعبه، همزمان با درخشش فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی با حضور محسن تنابنده در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، سکانس هایی از سریال محبوب مرکز پربازدید شد.

تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!

همزمان با اعلام برندگان جشنواره 2022 ونیز، جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی در آیین پایانی این دور از جشنواره جایزه برترین فیلم بخش افق های ونیز را از آن خود کرد.

محسن تنابنده به خاطر بازی در این فیلم جایزه برترین بازیگر مرد بخش افق های هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز را از آن خود کرد.

او این جایزه را به همسرش که در زمان فیلمبرداری فیلم باردار بوده و در عین حال باید از بچه دیگرشان نیز مراقبت می نموده است، تقدیم کرد. او بعلاوه جایزه اش را به تمام جامعه کارگران ایران (که می تواند زندگی شأن شبیه کاراکتر کارگر این فیلم باشد) تقدیم کرد.

محسن تنابنده که با همراهی محمد اطبایی پخش کننده فیلم روی صحنه حاضر شده بود، در عین حال از گرفتن این جایزه ابراز خرسندی کرد و با خنده گفت: آنقدر خوشحالم که می توانم پیاده تا تهران بروم!

به همین بهانه سکانس هایی از سریال مرکز ساخته سیروس مقدم که خاطره خوشی از شخصیت نقی معمولی با بازی محسن تنابنده را برای مخاطبان یادآوری می نماید بازنشر شده است.

جدیدترین ساخته هومن سیدی برخلاف همه آنچه تا امروز از این کارگردان مشاهده نموده ایم، یک درام روانشناختی است که در لایه های زیرین خود، انفعالات نفسانی کاراکتر را به عنوان محکی برای جریانات قصه قرار داده است.

جنگ جهانی سوم در ادامه راستا فیلم سازی هومن سیدی، تکمیل کننده تدریجی پازل روان شناسانه ای است که او آن را در مغز های کوچک زنگ زده عنوان کرد، در قورباغه مراحل آزمون و خطای آن را طی کرد و حالا اینجا در جنگ جهانی سوم، به یک بلوغ نسبی رساند.

منبع: همشهری

منبع: فرارو

به "تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید