سازندگان یاکوزا: این سری باید به استفاده از موتور پایه خود ادامه دهد

به گزارش وبلاگ جعبه، کاگردان فنی مجموعه Like a Dragon به تازگی بیان نموده که این سری باید به استفاده از موتور بازی سازی مشهور خود یعنی دراگون ادامه دهد، اما کارکنان باید در خصوص گزینه های جایگزین نیز اطلاعات کسب نمایند.

سازندگان یاکوزا: این سری باید به استفاده از موتور پایه خود ادامه دهد

یوتاکا ایتا (Yutaka Ita)، کارگردان فنی استودیوی Ryu Ga Gotoku، در مصاحبه با نشریه ای ژاپنی تاکید نمود که موتور دراگون برای سری Like a Dragon اساسی است، اما بدون آگاهی از گزینه های جایگزین نمی تواند پیشرفت کند. ایتا شرح داد که استودیو از آنریل انجین به جای دراگون انجین خود برای ساخت Like a Dragon: Ishin، استفاده نموده و گفت که انجام این کار به استودیو اجازه داد تا مناطقی را که دراگون انجین در آن ها کمبود داشت، شناسایی نمایند. او می گوید:

ایتا در ادامه اضافه نمود که با وجود اینکه سری Like a Dragon به استفاده از موتور دراگون ادامه خواهد داد، به افراد تازه نیز آموزش داده می گردد که چگونه با استفاده از آنریل انجین و حتی یونیتی بازی بسازند تا بتوانند نقاط قوت خود را شناسایی نموده و به گنجاندن آن ها در دراگون انجین یاری نمایند. او گفت:

با این حال، ایتا بعلاوه تاکید نمود که هیچ برنامه ای برای انتقال این سری به آنریل انجین و یا یونیتی وجود ندارد و راگون انجین سنگ بنای سری اقی خواهد ماند:

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان یاکوزا: این سری باید به استفاده از موتور پایه خود ادامه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان یاکوزا: این سری باید به استفاده از موتور پایه خود ادامه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید