معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد

به گزارش وبلاگ جعبه، مراسم معارفه معاون وزیر صمت و رئیس جدید هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تکریم سرپرست سابق ایدرو برگزار گردید.

معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ جعبه، مراسم معارفه معاون وزیر صمت و رئیس جدید هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و تکریم سرپرست سابق ایدرو با حضور معاونان امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صمت در محل این سازمان برگزار گردید.

محسن صالحی نیا در این مراسم برنامه ها و محور های جدید فعالیت های ایدرو را تشریح کرد.

امیر بیات سرپرست سابق ایدرو نیز در گزارشی اهم اقدامات اجرا شده در سال 98 را تشریح کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در حکمی محسن صالحی نیا را به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و ابراز امیدواری کرد در چارچوب مفاد اساسنامه و توضیح وظایف محول و سیاست های دولت تدبیر و امید نسبت به انجام ماموریت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به کارگیری حداکثر توان اقدام گردد.

صالحی نیا دانش آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و از مدیران ارشد و با تجربه کشور است.

سوابق اجرایی و مدیریتی وی بیانگر ارتباط تنگاتنگ تخصص علمی صالح نیا با صنایع کشور است.

سمت های مدیرکلی صنایع ماشین سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن، ریاست هیات مدیره ایران خودرو، عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صنایع و معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی را در کارنامه شغلی خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر و رئیس جدید ایدرو معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید