ملاقات وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

به گزارش وبلاگ جعبه و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، حمید سجادی در یکی از آخرین برنامه های کاری خود در سال 1400 در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و بعلاوه مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان ملاقات کرد.

ملاقات وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

در این نشست صمیمانه که با حضور سجادی وزیر ورزش، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امیر عطابخش مدیرعامل، محمدعلی طاهری قائم مقام و اسحاق اینانلو نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان برگزار گردید، درباره توسعه امکانات ورزشی و ساخت و ساز اماکن ورزشی بحث و گفتگو شد.

بعلاوه توجه به زیر ساخت ها و ساخت اماکن ورزشی تازه در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو نهاده شد و در آینده ای نزدیک با رهنمودهای وزارت ورزش شاهد رشد فضاهای ورزشی به وسیله مجموعه ایران خودرو خواهیم بود؛ اقدامی که در راستای بالاتر رفتن سرانه ورزشی کل کشور صورت خواهد گرفت و مجموعه ایران خودرو و باشگاه پیکان در این خصوص پیش قدم شدند.

بعلاوه در نشست روز شنبه، مدیران باشگاه پیکان به بعضی موانعی که نهادهای زیر مجموعه دیگر وزارتخانه ها برای باشگاه ها به وجود آورده اند و مانع از سهولت در باشگاه داری شده، اشاره کردند که وزیر ورزش و جوانان قول پیگیری این موضوع را از دستگاه های مربوطه داد.

این مساله با ارتباط سه جانبه میان وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی حل خواهد شد و می تواند به کاهش مسائل موجود در باشگاه های حرفه ای ورزش کشور یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملاقات وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید