محسن رضایی: باید از تهدیدهای مالی فرصت ساخت

به گزارش وبلاگ جعبه، تهران (پانا) - معاون مالی رئیس جمهوری با تاکید بر ایجاد زنجیره ارزش فراوری در محصولات مختلف گفت که باید کوشش کرد تا به واسطه ارتباط با مراکز علمی، از بعضی تهدیدهای مالی فرصت ساخت.

محسن رضایی: باید از تهدیدهای مالی فرصت ساخت

با گزارش ایرنا، محسن رضایی چهارشنبه در بازدید از پروژه بازچرخانی آب در شرکت نیشکر دعبل خزاعی و خط فراوری کود کشاورزی در این واحد فراوری اظهار کرد: مدیران توسعه نیشکر باید توجه داشته باشند که از این گیاه (نیشکر) باید محصولات دیگری بجز شکر فراوری نمایند.

وی توضیح داد: مجتمع های نیشکر در استان قابلیت توسعه و ایجاد زنجیره ارزش فراوری محصولات بیشتری را دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رضایی از پساب نیشکر به عنوان یک تهدید زیست محیطی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با ارتباط بسیار خوبی که بین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مراکز علمی انجام شده، به فراوری محصولات دانش بنیان توجه ویژه ای شده است.

معاون مالی رئیس جمهوری اضافه نمود: امروز شاهد بازچرخانی پساب نیشکر و بعلاوه فراوری محصولات کود کشاورزی و خوراک دام هستیم.

رضایی جلوگیری از هدر رفت آب در این مجتمع و بکارگیری از تکنولوژی نوین برای کارآفرینی در این شرکت را قابل تقدیر مطرح کرد و اضافه نمود: این اقدام باعث شده تا از نظر مالی جزایر جدا از هم به یکدیگر نزدیک تر شوند.

معاون مالی رئیس جمهوری بعلاوه در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فعلی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: با اقدامات و نظارت های مطلوبی که در مورد مدیریت این شرکت انجام شده، هفت تپه در جهت قانونی برای فعالیت قرار گرفته است که قطعا در آینده دستاوردهای بسیار خوبی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "محسن رضایی: باید از تهدیدهای مالی فرصت ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضایی: باید از تهدیدهای مالی فرصت ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید