راه اندازی اولین مرکز رسمی نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

به گزارش وبلاگ جعبه، رپرتاژ آگهی- خبری خوش برای تمامی افرادی که از محصولات اپل استفاده می نمایند افتتاح نمایندگی تعمیرات اپل زیر نظر این کمپانی محبوب در ایران می باشد.

راه اندازی اولین مرکز رسمی نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

مرکز تعمیرات برتر که بالغ بر 15 سال سابقه در تعمیرات تجهیزات ارتباطی و قطعات الکترونیکی دارد توانست به اسم اولین مرکز رسمی کنندگی تعمیرات اپل در تهران فعالیت خود را تحت لیسانس و استانداردهای این کمپانی در زمینه تعمیر و سرویس محصولات APPLE شروع کند.

تعمیر آیفون فقط یک حرفه نیست ، بلکه اکنون به یک هنر تبدیل شده است. در سال های اخیر ، اپل محصولات شگفت انگیزی را منتشر کرده است. فرایند صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزارهای مجذوب کننده از تلفن همراه Apple iPhone X شروع شد و سپس این فرایند صعودی با شیب بیشتری ادامه یافت. با استفاده از پیشرفته ترین LCD و چندین دوربین در یک تلفن همراه برای سیستم های سخت افزاری پیشرفته برای شارژ باتری و اتصال به سایر تلفن های هوشمند این برند ، تلفن های همراه آیفون به یکی از تخصصی ترین دستگاه های سال های اخیر تبدیل شده اند. ارتباط. حال تصور کنید یک تعمیرکار بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص این ویژگی ها سعی در تعمیر گوشی اپل شما دارد. پس از این اصلاحات احتمالاً باید منتظر بدتر شدن اوضاع در تلفن همراه خود باشید.

چالش ها و مسائل تعمیرات موبایل آیفون به این موارد محدود نمی شد. تعمیرات اپل به علت تحریم های که این شرکت علیه مصرف کنندگان ایرانی داشت و عدم دسترسی آسان به قطعات اصلی این تلفن های همراه چالش برانگیزتر بود و مسائل آن را افزایش می داد.

اما اکنون با راه اندازی کنندگی تعمیرات اپل در تهران این چالش ها و مسائل تا حد زیادی حل شده است. و مصر کنندگان این برند می توانند در صورت احتیاج به تعمیر به یکی ز شعب این کنندگی مراجعه کنند.

خدماتی که شامل گارانتی و تعمیرات در این مرکز می باشند به توضیح زیر می باشد:

*1- تعمیرات آیفون اپل

*2- تعمیرات آیپد

*3- تعمیر مک بوک

*4- سرویس آی مک

*5- تعمیرات اپل واچ

*6- تعمیر APPLE TV

پرکاربردترین محصول اپل آیفون می باشد از این رو تعمیرات موبایل اپل از مهمترین بخش های این مرکز می باشد. برای عیب یابی و برطرف تمامی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری آیفون با خیالی آسوده می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

مزیت هایی که کنندگی رسمی تعمیرات اپل دارد:

** قطعات اصلی

متاسفانه امروزه در بازار های موبایل و سایر تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی استفاده از قطعات کپی و غیر اصل که با عناوین متعددی شناخته می شوند رواج پیدا کرده است. استفاده از قطعات غیر اصل در هر کدام از محصولات اپل موجب عدم کارایی مناسب و در نتیجه آسیب های دیگر به کالا در طول زمان می گردد. کلیه قطعات مورد استفاده در محصولات اپل در این کنندگی به کار گرفته می شوند به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به وسیله خود این مرکز و مطابق با سیاست های شرکت اپل خریداری و وارد کشور می شوند . بر ای همین میتوان اطمینان داشت که تمامی قطعات اصلی بوده از و از همان کیفیت همیشگی APPLE برخوردار می باشند.

** گارانتی تعمیرات

در کنندگی تعمیرات اپل ، بعد از تعمیر دستگاه خود می توانید یک برگه گارانتی که به صورت ضمانت نامه کتبی تعمیرات می باشد از این مرکز دریافت نمایید. تا در صورت هرگونه ایراد احتمالی در دستگاه شما در آینده تعمیرات رایگان برای شما و بدون هیچ هزینه ای صورت بگیرد.

** هزینه مناسب

بیشترین هزینه در تعمیرات دستگاه های الکترونیک مربوط به تعویض قطعات می باشد. از آنجایی که در کنندگی اپل قطعات مستقیم و بدون واسطه از خود کمپانی تهیه می شوند قیمت قطعات هم بسیار مناسب تر خواهد بود. بعلاوه قطعات مصرفی شامل تخفیف ویژه شرکت اپل هم می باشند. که فقط در صورت تعویض این قطعات در کنندگی های رسمی شرکت اپل مشتریان این برند محبوب شامل دریافت آن می شوند.

** متخصصین حرفه ای

تعمیرکار نقش بسیار مهمی در عیب یابی و تعمیر بدون نقض دستگاه های اپل دارد. متخصصین مرکز تعمیرات اپل ابتدا از میان تعمیرکاران مجرب و کارآزموده انتخاب میشوند و سپس چند دوره تخصصی با استانداردهای این شرکت می گذرانند و در سرانجام آموزش تعمیرات تخصصی بعد از موفقیت در اخذ مدرک رسمی از کمپانی اپل، اجازه فعالیت در کنندگی تعمیرات اپل را خواهد داشت.

این که شما به یک کنندگی رسمی جهت تعمیرات مراجعه نمایید مزیت های بسیار دیگری دارد به طور مثال:

آیا می دانستید صفحه نمایش موبایل اپل قابل تعمیر شدن می باشد و حتما احتیاج به تعویض آن نیست؟

بله ! در کنندگی تعمیرات موبایل اپل دستگاه مخصوصی برا تعمیر صفحه نمایش آیفون وجود دارد. درصورتی که LCD گوشی شما دچار شکستگی خیلی زیادی نباشد میتوان آن را به یاری این دستگاه مانند روز اول تعمیر کرد آن هم با هزینه بسیار پایین تر نسبت به تعویض ال سی دی آیفون ، که این عمر موجب صرف مالی بسیار برای کاربران عزیز خواهد شد.

خدماتی که کنندگی تعمیر موبایل اپل در زمینه تعمیر آیفون به مشتریان اپل ارائه می دهد معمولاً شامل: عیب یابی ، تعمیرات نرم افزار ، تعمیرات سخت افزار و آزمایش نهایی تلفن های همراه اپل است.

برای استفاده از سرویس تعمیر گوشی های اپل از این مرکز ، علاوه بر مراجعه حضوری به یکی از شعب اپل در تهران ، می توانید با سرویس تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. مرکز تعمیرات اپل پیک به محل شما ارسال خواهد نمود. و بعد از دریافت دستگاه شما و عیب یابی و تعمیر آن مجدد آن را برای شما ارسال خواهد نمود.

کنندگی تعمیرات اپل در تهران جهت رفاه کاربران خود در این شهر سه شعبه در سه نقطه مهم جهت دسترسی تمامی کاربران تهرانی راه اندازی کرده است.

شعبه مرکزی: خیابان جمهوری

شعبه غرب تهران: میدان کاج

شعبه شرق تهران: خیابان گلبرگ شرقی

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت کنندگی تعمیرات اپل به نشانی www.apple-repairer.ir مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "راه اندازی اولین مرکز رسمی نمایندگی تعمیرات اپل در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین مرکز رسمی نمایندگی تعمیرات اپل در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید