خبرنگاران داوطلبان غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند

به گزارش وبلاگ جعبه، خرم آباد - خبرنگاران - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا داوطلبان می توانند از روش غیر حضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در لرستان اقدام کنند.

خبرنگاران داوطلبان غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند

به گزارش وبلاگ جعبه محمود ثمینی روز دوشنبه در نخستین روز از ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها با حضور در بخشداری مرکزی خرم آباد اظهار کرد: خوشبختانه فرایند اجرایی ثبت نام ، بسیار روان و مطلوب است که باید فرماندار خرم آباد، بخشدار و عوامل اجرایی که زیرساخت های لازم را برای ثبت نام فراهم کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه 6 شهرستان لرستان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و خطر ابتلای به این ویروس در سطح بالایی می باشد توصیه می شود داوطلبان برای ثبت نام از روش های غیر حضوری استفاده کنند.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت وزارت کشور، با نصب اپلیکیشن ثبت نام روی موبایل و یا دانلود نرم افزار بر روی کامپیوتر شخصی و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: علیرغم تمامی این موارد بخشداری ها کماکان حسب وظیفه آماده ثبت نام از داوطلبین محترم هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی وعشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران داوطلبان غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید