تیم های برگزیده کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی معرفی شدند ، راهیابی 11 تیم به مرحله کشوری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ جعبه، دبیر رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی، از اعلام نتایج این کرسی ها در سطح استان خبر داد و گفت: 11 تیم دانشجویی به مرحله کشوری راه یافتند.

تیم های برگزیده کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی معرفی شدند ، راهیابی 11 تیم به مرحله کشوری خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، سید حسین محتشمی دبیر رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، از اعلام نتایج این کرسی ها در سطح استان خبر داد.

محتشمی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها 232 دانشجو در قالب 58 تیم در 5 محور ثبت نام کردند و بالغ بر 100 داور وکارشناس مجری در آن حضور داشتند که رقابت ها از 16 اسفندماه در واحد های بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، قوچان، مشهد و نیشابور آغاز و با برگزاری 45 کرسی به صورت حذفی تا 25 اسفندماه ادامه داشت.

وی از اعلام نتایج کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در محور اجتماعی، دو تیم از واحد نیشابور، یک تیم از واحد گناباد، یک تیم از واحد قوچان و یک تیم از واحد سبزوار به مرحله کشوری این دوره از رقابت ها راه یافتند. در محور سیاسی یک تیم از واحد مشهد و یک تیم از واحد تربت حیدریه، در محور فرهنگی یک تیم از واحد تربت حیدریه و یک تیم از واحد نیشابور، در محور اقتصادی یک تیم از واحد نیشابور و در محور سلامت نیز یک تیم از سبزوار به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی همچنین اضافه کرد: زمان برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم های برگزیده کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی معرفی شدند ، راهیابی 11 تیم به مرحله کشوری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های برگزیده کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی معرفی شدند ، راهیابی 11 تیم به مرحله کشوری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید