بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرز ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش وبلاگ جعبه، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور هیئتی از این کمیسیون در مرز ایران و جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون تحولات اخیر قره باغ خبر داد.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرز ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ جعبه، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور هیئتی از این کمیسیون در مرز ایران و جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون تحولات اخیر قره باغ خبر داد.

عمویی شرح داد: این بازدید برای بررسی تحولات و مناقشات قره باغ که بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان اجرا شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این هیئت به ریاست آقای شهریار حیدری، نائب رییس کمیسیون امنیت ملی اجرا شده است، بیان داشت: بنده به عنوان سخنگو کمیسیون و همچنین سیدعلی آقازاده دافساری، به عنوان رییس کمیته دفاع کمیسیون به منطقه اعزام شده ایم.

وی گفت: تا به امروز این هیئت از مناطق مرزی در شهرستان خدآفرین و همین طور شهرستان اصلان دوز در استان اردبیل و آذربایجان شرقی بازدید کرده است.

عمویی در خاتمه گفت: متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرده است که این هیئت از یک خانه آسیب دیده و همچین یک زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین بازدید کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرز ایران و جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرز ایران و جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید