کشف روشی برای نابودی عامل بیماری آلزایمر در بدن

به گزارش وبلاگ جعبه، محققان اعلام کردند که با ترکیب نانوذرات، آنتی بادی و استفاده از لیزر پیروز شده اند تا فیبریل های مولد بیماری آلزایمر را در محیط آزمایشگاهی از بین ببرند.

کشف روشی برای نابودی عامل بیماری آلزایمر در بدن

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، شرکت هالبرد (Halberd) پیروز شده است بلوک اصلی اولیه فیبریل های عصبی مولد بیماری آلزایمر را از نمونه آزمایشی در آزمایشگاه حذف کند. محققان دانشگاه ایالتی یانگ استون (YSU) از طریق فرآیند ریشه کنی لیزری که به صورت پتنت در حال ثبت است، تقریباً 100 درصد از آنتی ژن تاس فسفریله شده را از بین بردند، ماده ای که مربوط به آغاز و پیشرفت بیماری آلزایمر و چند بیماری عصبی دیگر می شود.

ویلیام جی استوروس در دانشگاه ایالتی یانگ استون، گفت: از طریق آزمایش های قبلی، ما ترکیب صحیحی از عوامل را تعیین کردیم که برای حذف این آنتی ژن بیماری قابل استفاده است. در این روش، مایع مورد نظر با یک آنتی بادی خاص متصل به نانوذرات فلزی با میزان مناسب درمان می شود.

آنتی بادی با میل قوی برای برهم کنش با آنتی ژن بیماری طراحی شده و خود را به آنتی ژن مورد نظر متصل می کند. نانوذره/آنتی بادی/آنتی ژن سپس در معرض انفجار برنامه ریزی شده با فرکانس نور لیزر مناسب قرار می گیرد. نور لیزر نانوذرات را تحریک می کند؛ بنابراین، میزان کافی از حرارت را برای از بین بردن آنتی ژن بیماری هدف ایجاد می کند و در نتیجه عامل بیماری زا از بین می رود.

ویلیام ا. هارتمن، مدیرعامل شرکت هالبرد، اظهار کرد: ما با حذف آنتی ژن مولد بیماری آلزایمر در آزمایش ها، بسیار شاد شده ایم، از آنجا که آزمایش ما با پیروزیت اجرا شده است، متغیر های کنترل بحرانی و توالی کاربرد را تعیین کردیم؛ ما معتقدیم که برای از بین بردن آنتی ژن های به جای مانده مربوط به بیماری آلزایمر و سایتوکاین های التهابی در آزمایشگاه پیروز خواهیم بود. در سرانجام آزمایش های اولیه با سایتوکاین های التهابی، IL-6 و TNF- آلفا که عوامل اصلی PTSD و CTE (انسفالوپاتی مزمن آسیب زا) هستند، ما قصد داریم بحث های خود را با ارتش و سازمان های مختلف ورزشی در مورد یافته های خود ادامه و به آن ها فرصت دهیم تا در پیشرفت این فناوری امیدوارکننده مشارکت کنند.

هارتمن ادامه داد: پس از به سرانجام رسیدن تمام آزمایش ها، ما قصد داریم آزمایش های فاز درون تنی حیوانی را آغاز کنیم. پیشرفت ما در این زمینه در بیانیه های مطبوعاتی بعدی و همچنین گزارش سه ماهه مدیریت شرکت منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف روشی برای نابودی عامل بیماری آلزایمر در بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف روشی برای نابودی عامل بیماری آلزایمر در بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید