پوتین: روسیه از تمام کشورهای دنیا در انرژی هسته ای فضایی جلوتر است

به گزارش وبلاگ جعبه، رئیس جمهور روسیه گفت که این کشور در بخش انرژی هسته ای فضایی چند سال از کل کشورهای دنیا جلوتر است.

پوتین: روسیه از تمام کشورهای دنیا در انرژی هسته ای فضایی جلوتر است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ جعبه، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در ملاقات با مقام های بخش صنعت فضایی این کشور گفت که روسیه بین 6 تا 7 سال از رقبای خود در توسعه فناوری های منحصر به فرد انرژی هسته ای فضایی جلوتر است.

به گزارش خبرگزاری تاس ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: ما پیشرفت چشمگیری در توسعه فناوری های هسته ای فضایی منحصر به فرد داشته ایم. به گفته متخصصان ، روسیه بین 6 تا 7 سال از همه رقبای خود در دنیا جلوتر است.

رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که این یک دستاورد خوب است و باید از آن با حمایت از تحقیقات علمی موفقیت آمیز در فضانوردی و تسریع در اجرای عملی راهکار های فن آوری امیدوار نماینده استفاده کرد.

وی گفت: ما امروز هم درباره مراحل خاص در این زمینه بحث خواهیم کرد.

به گفته پوتین، تقویت زیرساخت های زمینی به منظور توسعه صنعت فضایی و افزایش تعداد پرتاب ها لازم است.

یک نظرسنجی نو هم که مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه روز چهارشنبه منتشر کرد، نشان داد که نیمی از روس ها (49 درصد) از جنگ اتمی نمی ترسند .

دیگر یافته های این نظرسنجی نشان می دهد که بیشتریت شرکت نمایندگان در نظرسنجی (86 درصد) مطمئن هستند که جنگ اتمی در 2 تا 3 سال آینده شروع نمی گردد. نیمی از روس ها (54 درصد) معتقدند که حفظ و تقویت ظرفیت اتمی بیشتر به حفظ صلح یاری می نماید و یک سوم پاسخ دهندگان (34 درصد) نظر مخالف دارند.

در این نظرسنجی آمده است، اگرچه فرایند خلع سلاح اتمی در سراسر دنیا در سال 1962 شروع شد، اما بیشتر روس ها (71 درصد) فکر می نمایند که این کشور احتیاج به حفظ توانایی های اتمی خود دارد و 16 درصد هم هوادار فرایند خلع سلاح اتمی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پوتین: روسیه از تمام کشورهای دنیا در انرژی هسته ای فضایی جلوتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه از تمام کشورهای دنیا در انرژی هسته ای فضایی جلوتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید