وزیر ارتباطات: در حال اصلاح ریل گذاری های غلط دولت قبل هستیم

به گزارش وبلاگ جعبه، زارع پور، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی اش نوشت: دیروز در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، صحبتی در مورد لزوم ارتباط واقعی بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی داشتم و در میانه صحبت هت اشاره ای به عملکرد وزارت ارتباطات در گذشته داشتم و عرض کردم که بعضی تصمیمات و عملکرد ها در گذشته قابل دفاع است. از دیروز عرائض بنده تحریف و به صورت گسترده منتشر شد و بعضی جریانات معلوم الحال و شناخته شده در فضای مجازی با تیتر هایی مثل اعتراف وزیر: انتقاداتم را پس گرفتم خوراک لازم را برای شکل گیری هجمه ای سنگین علیه اینجانب آماده کردند.

وزیر ارتباطات: در حال اصلاح ریل گذاری های غلط دولت قبل هستیم

من همواره در زندگی سعی نموده ام بنا بر آموزه های دینی، جانب انصاف را رعایت کنم و نقاط قوت و ضعف را با هم ببینم و در این مدت نیز در عین بیان مسائل و تنگناها، نقاط قوت وزیر پیشین را بیان نموده ام. اما نقل کار های مثبت دولت گذشته به هیچ وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی ها و تصمیمات و ریل گذاری های غلطی نیست که در دوره گذشته در فضای مجازی بنیان گذاشته شده است.

تصمیمات و اقدامات غلطی که هم باعث عدم توسعه متوازن زیرساخت های ارتباطی کشور شده و هم این ابزار تمدن ساز و فرصت ساز را بستر از هم پاشیدن بنیان خانواده های بسیاری کرد و آن را به قتلگاه مجازی بچه ها و نوجوانان و بستری برای تضییع حقوق مردم تبدیل کرد.

این روز ها بخشی از توان ما در وزارت ارتباطات معطوف به اصلاح همین راستا های غلط گذشته و برطرف چالش های ایجاد شده است. در عین حال مشغول ریل گذاری های نو برای بهره گیری حداکثری از فناوری ارتباطات و اطلاعات در جهت افزایش رفاه مردم و بهبود امور در کشور هستیم. از همه شما برای موفقیت در انجام این امور مهم، طلب دعای خیر دارم.

منبع: فرارو

به "وزیر ارتباطات: در حال اصلاح ریل گذاری های غلط دولت قبل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات: در حال اصلاح ریل گذاری های غلط دولت قبل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید