دستگیری فروشنده انسولین های تقلبی در پایتخت

به گزارش وبلاگ جعبه، رییس پلیس فتای تهران عظیم از دستگیری فردی که اقدام به فروش انسولین های تقلبی در فضای مجازی نموده بود، اطلاع داد.

دستگیری فروشنده انسولین های تقلبی در پایتخت

به گزارش گروه حوادث وبلاگ جعبه، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل فردی به پلیس فتای تهران عظیم مراجعه و اظهار داشت که باتوجه به احتیاج مادرش به تهیه انسولین، اقدام به جستجو برای تهیه آن در فضای مجازی نموده و در جریان آن با فرد ناشناس که خود را از وارد کنندگان این دارو معرفی نموده بود، آشنا شده است. شاکی پس از صحبت اولیه با این فرد مبلغ پنجاه میلیون ریال را حسابش واریز نموده و این فرد نیز مدتی بعد اقدام به ارسال داروی سفارش داده شده به آدرس شاکی نموده است.

وی با بیان اینکه شاکی در هنگام تزریق انسولین ها متوجه تقلبی و تاریخ مصرف گذشته بودن آن شده است، گفت: با دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را شروع نموده و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی طی عملیاتی در غرب تهران دستگیر کردند.

گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از محل بیش از 200 قلم انسولین غیرقابل استفاده کشف وضبط شد، گفت: همچنین در تحقیقات ماموران تعیین شد متهم با جعل هویت افراد مختلف در عرصه پزشکی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان انسولین نموده است.

به گفته رییس پلیس فتای تهران عظیم برای متهم دستگیر شده پفراینده ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

به "دستگیری فروشنده انسولین های تقلبی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری فروشنده انسولین های تقلبی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید