خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح زمستانه کتاب قزوین با حضور 10 کتاب فروشی از 9 تا 16 اسفندماه امسال برگزار می گردد.

خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می گردد

به گزارش روز آدینه وبلاگ جعبه، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر اضافه نمود: در این طرح خریداران و دوستداران کتاب می توانند با 25 درصد تخفیف و تا سقف 200 هزار تومان خرید نمایند.

وی توضیح داد: طرح زمستانه کتاب به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب در استان اجرا می گردد.

این مسوول اضافه نمود: در شانزدهمین دوره طرح های حمایتی زمستانه کتاب سقف خرید برای هر خریدار 200 هزار تومان است و علاقه مندان می توانند از 25 درصد یارانه خرید بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: از 10 کتاب فروشی شرکت نماینده در طرح پاییزه، هشت کتاب فروشی در قزوین و 2 کتاب فروشی دیگر در تاکستان و محمدیه است.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می توانند با ثبت اطلاعات در پنل زمستانه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

این مسوول تأکید کرد: همه گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتاب فروشان و ناشران وارد نموده است و امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتاب فروشی های استان و میزان علاقه مردم به خرید کتاب اضافه نموده گردد.

اسماعیلی خاطر نشان ساخت: مدیریت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان اجرای طرح بر عهده کتاب فروشی و کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتاب فروشی ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به اسامی کتاب فروشی های مشارکت نماینده در طرح زمستانه کتاب، گفت:فروشگاه آریا کتاب،پاتوق کتاب، پویا کتاب، رخداد، شهر کتاب،هنر و کتاب، کتاب سرای علامه، کتاب سرای مینوی خرد، فطرس و خانه کتاب اوستا کتابفروشی مشارکت نماینده این طرح در قزوین و شهرستان ها هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید