حضور 165 شرکت کننده از 19 هیئت در مسابقات اتومبیلرانی درگ

به گزارش وبلاگ جعبه، دور دوم مسابقات اتومبیلرانی درگ حضور 165 شرکت کننده از 19 هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در 9 کلاس برگزار شد.

حضور 165 شرکت کننده از 19 هیئت در مسابقات اتومبیلرانی درگ

به گزارش وبلاگ جعبه، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام اله علیها، راند دوم مسابقات اتومبیلرانی درگ در پیست اتودروم بین المللی سرزمین ایرانیان برگزار گشت. در این مسابقات 165 شرکت کننده از 19 هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تهران، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، البرز، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان، منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد ارس حضور یافتند.

در کلاس 405 هشت سوپاپ به ترتیب مهدی سمندر، علی شمسی و احمد پاشا اشتری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در کلاس 405 شانزده سوپاپ نیز فرشاد نجفی و عرفان کریمی حائز رتبه های اول و دوم شدند. در کلاس چهار و شش سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو محمد نوذری، محمدرضا رضازاده و سیدسعید طباطبایی راد و در کلاس چهار و شش سیلندر توربو دیفرانسیل جلو مهدی گزستانی، حبیب مظلوم و بهروز ضامن رتبه های اول تا سوم هر بخش را کسب کردند. در ادامه راند دوم مسابقات و در کلاس هشت سیلندر سیدعلی اکبر کاقتصادی، حسین بهرامی و مبین جاویدفر به ترتیب مقام های برتر این کلاس را از آن خود کردند. همچنین شهریار کریمی مقام اول، مهدی گزستانی مقام دوم و محمدرضا مددی مقام سوم کلاس ٱورال را به دست آوردند.

براساس این گزارش، در کلاس چهار و شش سیلندر توربو دیفرانسیل عقب رضا محمودزاده و رضا قرایی رتبه های اول و دوم و در کلاس چهار و شش سیلندر اتمسفر دیفرانسیل عقب مبین جاویدفر و امیر ضیایی پیروز به کسب رتبه های اول و دوم هر کلاس شدند، اما رکورد های ثبت شده در این دو کلاس در حد کسب مقام سومی نبود. در کلاس 206 محمدصادق درکی، سیاوش آذرباد و مجید گودرزیانی رتبه های اول تا سوم این کلاس پرطرفدار را به دست آوردند.

این مسابقات طی دو روز برگزار گشت که روز گذشته شرکت کنندگان هر کدام دو مرتبه برای ثبت رکورد زمانی اقدام کردند و پس از ثبت رکورد بهتر، هشت نفر برتر هر کلاس در مسابقات امروز به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور 165 شرکت کننده از 19 هیئت در مسابقات اتومبیلرانی درگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 165 شرکت کننده از 19 هیئت در مسابقات اتومبیلرانی درگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید