تشکیل 825 پرونده در راستای تشدید نظارت ها بر بازار

به گزارش وبلاگ جعبه، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از بیست وپنج آبان ماه تا هفدهم آذرماه 566 گزارش و شکایت مردمی در خصوص گران فروشی و کم فروشی به دست ما رسید که با توجه به حضور گشت ها در بازار 825 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تشکیل 825 پرونده در راستای تشدید نظارت ها بر بازار

به گزارش وبلاگ جعبه به نقل از ایسنا، علی اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یلدا از بیست وپنج آذرماه تا بیست ونه آذرماه نمایشگاه ویژه شب یلدا در محل نمایشگاه های دائمی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آجیل، شیرینی، شکلات، کالاهای موردنیاز شب یلدا، کالاهای اساسی و مواد شوینده 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به برگزاری 120 گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اشاره کرد: با سهمیه بندی بنزین، نظارت بر بازار تشدید شده و از بیست وپنج آبان ماه تا هفدهم آذرماه 566 گزارش و شکایت مردمی در خصوص گران فروشی و کم فروشی به دست ما رسیده است.

وی با اعلام اینکه عمده تخلفات گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور برگ خرید بوده و در این راستا 825 پرونده تشکیل شده است؛ اضافه نمود: پرونده ها جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و بیشتر شکایات مردم در خصوص مواد غذایی، خدمات حمل ونقل، لوازم خانگی، گاز مایع و مواد پروتئینی بوده است.

کبیری اعلام کرد: روز گذشته 23 آذر قیمت هر کیلو مرغ 12 هزار و 450 تومان بود؛ قیمت گوشت گوساله مخلوط 70 هزار تومان، ران و سردست گوساله هر کیلو 75 هزار تومان و گوشت گوساله بدون چربی نیز 80 هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه نمود: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی مخلوط 85 هزار تومان، گوشت بدون دنبه 90 هزار تومان و ران و سردست گوسفندی با چربی نیز هر کیلو 105 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تشکیل 825 پرونده در راستای تشدید نظارت ها بر بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 825 پرونده در راستای تشدید نظارت ها بر بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید