ترمیم خط حمله با جذب ترابی، مغانلو و بازگشت آل کثیر؛ پرسپولیس ترسناک تر از قبل می گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی عبدی پس از گلزنی مقابل فولاد دیگر نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند.

ترمیم خط حمله با جذب ترابی، مغانلو و بازگشت آل کثیر؛ پرسپولیس ترسناک تر از قبل می گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، مهدی عبدی پس از گلی که در دقیقه 29 بازی با فولاد به ثمر رساند، دیگر پایش به گلزنی باز نشد. مهدی عبدی در دو بازی پیاپی و حساس پرسپولیس مقابل استقلال و فولاد پیروز به گلزنی شد تا پس از هفته ها خیال طرفداران این تیم و یحیی گل محمدی را از بابت ظهور یک گلزن قهار در خط حمله سرخ های تهرانی راحت کند. اما عبدی پس از گلی که در دقیقه 29 بازی مقابل فولاد به ثمر رساند، دیگر نتوانست برای تیم یحیی گلزنی کند.

نگاهی داریم به تمام بازی هایی که مهدی عبدی چه به عنوان بازیکن ثابت و چه به عنوان بازیکن تعویضی بعد از گلزنی مقابل فولاد برای پرسپولیس انجام داده است:

پرسپولیس - آلومینیوم اراک (74 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - ماشین سازی (90 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - تراکتور (68 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - مس رفسنجان (2 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - پیکان (7 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - گل گهر (7 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - سایپا (10 دقیقه حضور در میدان)

پرسپولیس - نفت آبادان (10 دقیقه حضور در میدان)

نگاهی به این بازی ها نشان می دهد مهدی عبدی طی 8 هفته اخیر پیروز به گلزنی نشده و با توجه به اینکه او در دقیقه 77 بازی با فولاد تعویض شد، تعداد دقایق گل نزدن او در لیگ برتر به 324 دقیقه رسیده است.

اما حالا پرسپولیس با جذب شهریار مغانلو به تیمی ترسناک تبدیل شده است. جذب شهریار مغانلو و مهدی ترابی در آستانه سرانجام محرومیت عیسی آل کثیر پرسپولیس را به تیمی کاملا خطرناک تبدیل نموده است. رقابت در صدر جدول لیگ بیستم به شکل فشرده ای در حال پیگیری است و همین حالا دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز و به صورت مشترک صدر جدول لیگ برتر را مال خود نموده اند؛ آن هم به خاطر تفاضل گل بهتر سرخ پوشان.

تیم های بالای جدول برای اینکه در رقابت های فشرده لیگ عقب نمانند و حضور پرقدرتی نیز در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند، باید تیم پرقدرتی نیز روی نیمکت داشته باشند تا گرفتار فشردگی برنامه های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشوند. به همین دلیل یحیی گل محمدی با تجربه گرانبهایی که از فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، تمام کوشش خود را به کار گرفته تا پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن تقویت کند. جذب ترابی و مغانلو و در ادامه فرشاد فرجی نیز به همین دلیل اجرا شده تا دست سرمربی پرسپولیس، بسیار پرتر از قبل باشد. نگاهی به شرایط پرسپولیس نشان می دهد خط حمله پرسپولیس با توجه به جذب ترابی و مغانلو و برطرف محرومیت آل کثیر، حسابی ترسناک به نظر می رسد.

فراموش نکنیم شاگردان یحیی بدون حضور خریدهای جدید تا همین جا در لیگ 22 گل زده اند که دومین خط حمله برتر لیگ محسوب می گردد. آن هم در حالی که مشکل عمده یحیی و پرسپولیس در نیم فصل اول ضعف گل زنی بود. حال به این نفرات مهدی عبدی، وحید امیری و امید عالیشاه را نیز اضافه کنید تا بدانید سرخ ها دیگر هیچ خلایی در خط حمله نخواهند داشت. اگرچه در فوتبال هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست اما با توجه به شرایط پرسپولیس و تلفیق بازیکنان جدید و بازیکنان قدیمی این تیم، از پرسپولیس تیمی ترسناک ساخته است. ایراد بزرگی که به پرسپولیس وارد می شد، گل نزدن مهاجمان این تیم بود که حالا با جذب شهریار و بازگشت ترابی و سرانجام محرومیت عیسی آل کثیر، خط حمله پرسپولیس دیدن دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ترمیم خط حمله با جذب ترابی، مغانلو و بازگشت آل کثیر؛ پرسپولیس ترسناک تر از قبل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم خط حمله با جذب ترابی، مغانلو و بازگشت آل کثیر؛ پرسپولیس ترسناک تر از قبل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید