ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، تغییرات مهم ساپینتو برای عقب نیفتادن از کورس

به گزارش وبلاگ جعبه، تنها بازی به جامانده از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، امشب از ساعت19 در استادیوم آزادی شروع می گردد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، تغییرات مهم ساپینتو برای عقب نیفتادن از کورس

به گزارش وبلاگ جعبه آنلاین، از 8بازی هفته پنجم 7بازی شب گذشته برگزار گردید و فقط مصاف 2 تیم استقلال و پیکان باقی ماند که امشب به میزبانی آبی پوشان برگزار می گردد. این 2تیم بعد از 4بازی دقیقا هم امتیاز هستند و در انتها هفته چهارم رتبه های چهارم و پنجم جدول را در اختیار داشتند. 7امتیازی ها امشب برای دورقمی شدن به مصاف هم می فرایند و برنده این بازی می تواند به حضور در جمع بالانشینان جدول ادامه بدهد.

فصل گذشته بازی با پیکان به یکی از سخت ترین بازی های فصل استقلال تبدیل شد و تیم مجیدی تا آستانه شکست مقابل خودروسازان پیش رفت. البته این اتفاق مربوط به بازی برگشت 2 تیم بود وگرنه در بازی رفت آبی ها خیلی قاطعانه و با 3گل حریف را شکست داده بودند. جالب اینکه 3گلزن استقلال در آن مسابقه، هر کدام به سرنوشتی دچار شده اند و امروز هیچ کدام در ترکیب تیم ساپینتو قرار ندارند. محمد دانشگر به سپاهان رفته، سیاوش یزدانی منتظر رسیدن به آمادگی و بازگشت به ترکیب آبی هاست، ارسلان مطهری هم سرنوشت عجیبی پیدا نموده و فعلا پشت خط مانده است. تیم فرهاد مجیدی با 3گل این بازیکن ها در روز 18آذرماه سال گذشته پیکان را برد اما در بازی برگشت مقابل همین تیم حسابی به مشکل خورد. با وجود اینکه بازی برگشت در استادیوم آزادی و به میزبانی استقلال برگزار می شد اما آبی ها اسیر حریف بودند و با خوش شانسی رکورد بی شکستی خودشان را حفظ کردند. در آن بازی رافائل سیلوا در همان نیمه اول اخراج شد و حملات پیکانی ها با درخشش حسینی و تیرهای دروازه مهار شدند. از آن مسابقه تا امروز همچنان مجتبی حسینی سرمربی پیکان است اما تیم مجیدی به دست ساپینتوی پرتغالی افتاده که نتایجش در 4هفته ابتدایی هنوز طرفداران را راضی ننموده است.

البته تیم ساپینتو به اعتقاد بعضی از کارشناسان، بازی به بازی پیشرفت نموده و در مقابل نفت مسجدسلیمان نمایشی باکیفیت تر از بازی های قبلی ارائه نموده است. این تیم حتی در سایت متریکا به عنوان دومین تیم باکیفیت لیگ بعد از فولاد شناخته می گردد و امتیاز فنی اش از پرسپولیس و سپاهان بالاتر بوده است. اما طرفداران در کنار این نمرات فنی به 3امتیاز بازی ها هم چشم دارند و در مقابل پیکان به کمتر از پیروزی رضایت نمی دهند. اگر کار استقلال مثل 2بازی قبلی به دقایق انتهای بکشد، این بار خبری از آرمان رمضانی و حضور مؤثر او روی توپ های بلند اواخر بازی نخواهد بود. آرمان مصدوم است و امشب شرایط حضور در مسابقه را نخواهد داشت. پیکان، تیمی است که در هفته دوم با 3گل به مس کرمان باخته و امروز استقلالی ها در حضور دوباره خانم های تماشاگرشان به چیزی جز غلبه بر این تیم رضایت نمی دهند.

اما کادر فنی استقلال برای ملاقات امشب ترکیب احتمالی زیر را در نظر خواهد گرفت:

سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال و یکی از مهره های ثابت ساپینتو به احتمال فراوان مرد شماره یک آبی ها در درون دروازه برای بازی امشب خواهد بود.

در خط دفاعی استقلال رافائل سیلوا و عارف غلامی که رفته رفته به هماهنگی در کنار هم رسیده اند مانند هفته های گذشته در قلب دفاع آبی ها به میدان خواهند رفت و ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاعی خواهد گرفت. گفته می گردد ساپینتو شاید تصمیم به استفاده از یامگا در سمت راست خط دفاعی تیمش بگیرد که در این صورت حردانی بیرون خواهد رفت.

اما در خط میانی استقلال حضور چشمی و مهدی پور قطعی به نظر می رسد و در صورتی که یامگا به سمت راست خط دفاعی منتقل گردد این خط با حضور محمد محبی و سعید مهری کامل خواهد شد.

در خط حمله هم مهدی قایدی و احتمالا پیمان بابایی به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی قائدی، محمد محبی و پیمان بابایی(سجاد شهباززاده)

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، تغییرات مهم ساپینتو برای عقب نیفتادن از کورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، تغییرات مهم ساپینتو برای عقب نیفتادن از کورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید