واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی

به گزارش وبلاگ جعبه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جعبه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی نو تیم ملی فوتبال ایران نوشت: فدراسیون فوتبال ایران امیر قلعه نویی را برای دومین بار به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد تا او جانشین کارلوس کی روش پرتغالی گردد.

در متن پیغام فدراسیون فوتبال ایران آمده است: ضمن ارج نهادن به زحمات جامعه مربیان فوتبال کشور و تشکر و پاس داشت خدمات کلیه مربیان تیم ملی در ادوار مختلف به آگاهی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان می رساند بر اساس آنالیز فنی و کارشناسی و توافق اجرا شده، آقای امیر قلعه نویی مربی ارزشمند کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

این انتصاب پس از پیروزی 4 بر صفر گل گهر تیم فعلی قلعه نویی مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد.

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی

قلعه نویی 59 ساله، از سال 2006 تا 2007 قبل از این که قراردادش با تیم ملی ایران به انتها برسد راهنمایی ایران را بر عهده داشت و با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2007 رسید که در این مرحله در ضربات پنالتی برابر کره جنوبی بازنده شد.

او با 5 عنوان قهرمانی، 3 بار با تیم استقلال تهران و 2 بار با سپاهان، پیروز ترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

قلعه نویی در سال 1996 در بازی محبت آمیز مقابل کویت برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

کارلوس کی روش پرتغالی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از انتها رقابت های ایران در جام جهانی 2022 قطر نیمکت ایران را ترک کرد. ایران در دور گروهی جام جهانی با این مربی حذف شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب امیر قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید