میثم رضاپور: دیاباته بیشتر از کاوه به درد پرسپولیس می خورد

به گزارش وبلاگ جعبه، تهران (پانا) - بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است دیاباته با توجه به قدرت سرزنی اش بیشتر از کاوه رضایی به درد سرخ پوشان می خورد.

میثم رضاپور: دیاباته بیشتر از کاوه به درد پرسپولیس می خورد

میثم رضاپور در گفت وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم گفت: پرسپولیس از بازی اول تا سوم فرایند خیلی خوبی را طی کرد. معتقدم باید هم در بازی اول مقابل ذوب آهن و هم ملاقات دوم مقابل فولاد پیروز می شدیم و حق ما برد بود. نباید فراموش کنید که در دو بازی اول دوم تیم با دوندگی بالا و پرس شدید می خواستند از ما مساوی بگیرند اما موقعیت های خوب گلزنی داشتیم که متأسفانه با بی دقتی از دست رفت. این معضل بزرگ واقعاً پرسپولیس را رنج می دهد و اذیت می نماید. امیدوارم هرچه زودتر این مشکل رفع گردد تا این همه فرصت سوزی نداشته باشیم و مفت امتیاز از دست ندهیم.

وی اضافه نمود: بازی با آلومینیوم به نظرم خیلی سخت بود. آن ها ازلحاظ روحی روانی با توجه به بردهای دو فصل اخیرشان در خانه، بهتر بودند اما پرسپولیس باوجود پرس شدید حریف توانست خیلی خوب بازی کند. مالکیت توپ 70 به 30 بود و مدافعانشان مجبور بودند فقط زیر توپ بزنند. آن ها اجازه بازی سازی نمی دادند و سعی می کردند از روی ارسال به دروازه برسند. اما کادر فنی توانست با انتخاب درستی تیم را راهنمایی کند و تیم در برترین زمان ممکن به گل رسید. البته موقعیت های دیگری هم داشتیم که می توانستیم بهتر استفاده کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس توضیح داد: داشتن و خرید یک دروازه بان شش دانگ واقعاً واجب تر از مهاجم بود. اگر بیرانوند سال قبل در پرسپولیس بود، شک نکنید با اختلاف قهرمان می شدیم. البته که خرید مهاجم هم ضروری بود و باشگاه باید خیلی زود اقدام می کرد. لوکادیا با شرایطی که ما در بازی با آلومینیوم از او دیدیم، حداقل احتیاج به 20 تا 25 روز زمان دارد تا به شرایط خوب برسد. شنیدم پرسپولیس با کاوه رضایی و دیاباته مذاکرات مثبتی داشته است. این دو بازیکن خیلی به درد پرسپولیس می خورند. خط هافبک پرسپولیس به خصوص صادقی و عالیشاه ارسال های خوبی از جناحین دارند که حضور دیاباته می تواند پرسپولیس را در باکس خطرناک تر کند. به نظرم دیاباته آلان بیشتر به درد پرسپولیس می خورد تا کاوه. مهاجم باید چابکی، سرعت و قدرت داشته باشد. وگرنه یک مدافع هم می تواند آن جلو باشد و بدن بگذارد و توپ حفظ کند. نباید به لوکادیا فشار آورد تا او آماده گردد.

میثم رضاپور گفت: پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد. همان طور که در 3 بازی ابتدایی تیم توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد، نشان می دهد که در خریدها بادقت و خوب عمل کردند. با اضافه شدن مرتضی پورعلی گنجی شرایط بهتر هم می گردد. به نظرم سال جاری لیگ مجذوب کنندهی داریم. بیشتر لژیونرها برگشته اند و حضور تماشاگران هم می تواند خیلی به هیجان و مجذوب کنندهیت لیگ یاری کند. بازیکنان لژیونر هم به خاطر این برگشته اند تا در سال جام جهانی آماده باشند و بتوانند توانایی خودشان را نشان دهند. اسکوچیچ هم چون به لیگ داخلی اهمیت می دهد، آن ها باانگیزه تر هم کار می نمایند. امیدوارم درنهایت با داشتن یک لیگ پویا و مجذوب کننده، تیم ملی از آن سود ببرد و در جام جهانی بدرخشد.

وی با اشاره به مدعیان لیگ اظهار داشت: از آلان نمی گردد به درستی قضاوت کرد اما مدعیان همان تیم های همیشگی هستند. سپاهان، پرسپولیس و استقلال جزو مدعیان اصلی اند. به نظرم گل گهر نمی تواند در جمع این ها قرار بگیرد و برای قهرمانی بجنگد. در دو سال اخیر بازی های بزرگ را باخته و آنجایی که باید نتیجه می گرفت، نتوانسته خوب عمل کند. درمجموع معتقدم تیم های خوبی سال جاری در لیگ حضور دارند و هزینه زیادی هم انجام دادند. تیم های مس رفسنجان، گل گهر، فولاد و حتی تراکتور و آلومینیوم جزو خوب ها هستند که می توانند در سرنوشت قهرمانی تأثیر داشته باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه نمود: امیدوارم مسئولان فوتبال کشور و تصمیم گیرندگانی که مجوز حضور بانوان به استادیوم را صادر کردند، اجازه بدهند در همه استادیوم ها این اتفاق بیافتد. وقتی اولین حضور بانوان را در آزادی دیدم، این قدر شاد بودند و اشک شوق می ریختند. امیدوارم در بازی های بعد تعداد آن ها بیشتر گردد. این ها تفریحی ندارند و اینجا هیجانشان را خالی می نمایند. هیچ اتفاقی هم نیفتاد. وقتی ورود بانوان آزاد گردد، حتی تماشاگران مرد دیگر الفاظ رکیک هم به کار نمی برند. همه باید یاری نمایند تا این مسئله جا بیفتد. این به نفع فوتبال است و واقعاً فوتبال رونق می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "میثم رضاپور: دیاباته بیشتر از کاوه به درد پرسپولیس می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم رضاپور: دیاباته بیشتر از کاوه به درد پرسپولیس می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید