اعتراض کیهان به تجمعات صنفی معلمان و بازنشستگان

به گزارش وبلاگ جعبه، کیهان نوشت: اینکه معلمان، بازنشستگان، کارگران، کشاورزان و گروه های اجتماعی مشابه، با مسائل مالی دست به گریبانند، بر کسی پوشیده نیست.

اعتراض کیهان به تجمعات صنفی معلمان و بازنشستگان

عیبی هم ندارد، بلکه بجا و مبتنی بر حق هم هست که دغدغه ها و مسائل خود را به گوش مسئولان برسانند و انتظار تدبیر و چاره جویی در حد مقدورات را داشته باشند.

اصلاشان نزول مدیریت و مسئولیت، رسیدگی به مسائل مردم به ویژه طبقات میانه و پایین به عنوان، ولی نعمت مسئولان است.

در عین حال آیا نسبت به مسائل باید رویکرد جزیره ای و صرفا صنفی داشت، یا اینکه در کنار طرح مطالبات صنفی، نباید از منافع و مصالح کلان ملی غفلت کرد؟ به عبارت دیگر باید مراقب بود با دمیدن در مسائل صنفی و مطالبه اختصاص بودجه و منابع - که نوعا کمیاب و محدود هم هستند- نقض غرض نگردد و برآیند جهت چاره جویی، موجب مسائل تازه (مثل فراوری نقدینگی و تورم تازه و…) که دود آن در چشم همه می رود، نگردد.

آیا تنها راه طرح مطالبات و مسائل، تجمعات بی در و پیکر خیابانی است که هیچ کس مسئولیت راه اندازی و اتفاقات متن و حاشیه آن را به عهده نمی گیرد، یا روش های مدنی تر، مفیدتر و کم هزینه تر هم وجود دارد؟ مسئولیت انحراف این تجمعات و موج سواری دشمنان کلیت ملت ایران با کیست؟ آیا هزینه های هنگفت این موج سواری، جز از جیب ملت ایران پرداخت می گردد؟

منبع: فرارو

به "اعتراض کیهان به تجمعات صنفی معلمان و بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کیهان به تجمعات صنفی معلمان و بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید