سریال و پخش خانگی

10 صحنه به یادماندنی ورود ضدقهرمان در سریال های تلویزیونی

پردازش شخصیت ضدقهرمان تلویزیونی فراموش نشدنی و ماندگار که بتواند تماشاگران را برای سال های سال درگیر کند، کار آسانی نیست. تحقق این امر مستلزم این است که چیزهای زیادی درست و دقیق پیش برود، از انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای این نقش گرفته تا برقراری ارتباط...

31 اردیبهشت 1402

گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون

در این سریال 23 قسمتی مهران مدیری نقش جهانگیر خان روزبه مشهور به دایی انگلیسی را بازی می کرد. نقش اصلی سریال را هم نگار جواهریان برعهده داشت و خواهر زاده جهانگیر خان روزبه بود.

3 دی 1401

معرفی فصل سوم سریال Emily in Paris

یکی از سریال های سرویس آنلاین نتفلیکس که توانسته در این مدت خودش را در سطح بالایی حفظ کند و طیف گسترده ای از بیننده ها را به خودش جذب نماید، سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) است. این سریال عاشقانه و کمدی در طی دو فصل خود توانسته هواداران پروپاقرصی پیدا کند....

18 آذر 1401

اولین تصویر از پشت صحنه جیران پس از برطرف توقیف

سمیرا حسن پور از بازیگران سریال جیران پس از اینکه سریال از توقیف عایدی تصویری جالب منتشر کرد.

31 شهریور 1401

تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!

همزمان با درخشش فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی با حضور محسن تنابنده در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، سکانس هایی از سریال محبوب مرکز پربازدید شد.

22 شهریور 1401

سریال فساد توکیو؛ بازگشت مایکل مان به تلویزیون با تریلر جنایی مجذوب کننده

سریالی درام جنایی که دستپخت مایکل مان (Michael Mann) است چطور اسمی باید داشته باشد؟ عنوان آخرین پروژه مایکل مان فساد توکیو (Tokyo Vice) به ارتباط هایی با فساد میامی (Miami Vice) او اشاره دارد؛ حالا یا به آن سریال با حال و هوای دهه هشتاد که تهیه کننده اش بوده اشاره دارد،...

22 خرداد 1401

کاشی های امامزاده شاهزاده محمد ورامین باز دزدیده شد!

داستان ناپدید شدن سریالی کاشی های بنای امامزاده شاهزاده محمد ورامین همچنان ادامه دارد.

23 دی 1400

شروع پخش دو مجموعه تلویزیونی تازه از شبکه دیدن

خبرگزاری خبرنگاران- دو مجموعه تازه از فردا، 29 آبان 1400 از شبکه دیدن پخش می شوند.

15 دی 1400

7 فیلم با بازی ستودنی آدرین برودی که کمتر کسی دیده است

تبدیل شدن به جوان ترین برنده اسکار برترین بازیگر مرد در تاریخ، قطعا یک حرفه عادی را برای شما رقم نمی زند و فیلم های کارنامه کاری آدرین برودی پس از اسکار تاریخی او برای پیانیست، یک پرونده مجذوب کننده درباره چگونگی مدیریت موفقیت زودرس هستند.

13 دی 1400

با بعضی اصول طراحی uiوux بیشتر آشنا شوید!

دو واژه UI و UX عباراتی هستند که در زمینه طراحی سایت زیاد شنیده شده اند و در مواقعی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا UI را مورد آنالیز قرار داده و چند نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی UI را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

29 مرداد 1400

انتقاد تند محمدحسین لطیفی از ساخت دودکش 2

محمدحسین لطیفی ـ کارگردان سریال دودکش ـ در یادداشتی، اعتراض خود را نسبت به ساخت دودکش 2 بدون اجازه وی به نام صاحب اثر گفت.

22 مرداد 1400

100 فیلم برتر دهه ی گذشته به انتخاب ایندی وایر؛ 3 فیلم ایرانی در فهرست است

بهترین فیلم های دهه اخیر همه چیز را عوض کردند. ده سال پیش به نظر می آمد که همه ما ذهنیت مستحکمی از فیلم ها داریم؛ کاری که می توانند بکنند، برای چه کسانی ساخته می شوند، جایی که باید آن ها را تماشا کرد و… . آن ذهنیت، غیرمنعطف و ریشه گرفته از تاریخی صد ساله...

6 تیر 1400

سُکانداران سریال های رمضان را بیشتر بشناسید

در میدان رقابت سریال های رمضانی، نام دو کارگردان حرفه ای و باسابقه، به همراه یک کارگردان کم تجربه تر به چشم می خورد که هر سه با ساخت آثار ملودرام به تلویزیون آمده اند.

20 اردیبهشت 1400

اکران آنلاین آخرین داستان تمام شد

اکران آنلاین انیمیشن سینمایی آخرین داستان ساخته اشکان رهگذر با فروش بیش از 17 هزار بلیت به پایان رسید.

27 آبان 1399

فیلم شیرشاه 2 توسط کارگردان اسکاری ساخته خواهد شد

بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم مهتاب قرار است فیلم شیرشاه 2 را برای دیزنی بسازد.

15 آبان 1399

پخش 40 فیلم در عید فطر

شبکه های سیما در ایام تعطیلات عید سعید فطر فیلم های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته و قصد دارند جشنواره ای از فیلم های سینمایی و تلویزیونی را برای مخاطبان خود روی آنتن بفرستند.

29 دی 1398