معرفی فصل سوم سریال Emily in Paris

به گزارش وبلاگ جعبه، یکی از سریال های سرویس آنلاین نتفلیکس که توانسته در این مدت خودش را در سطح بالایی حفظ کند و طیف گسترده ای از بیننده ها را به خودش جذب نماید، سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) است. این سریال عاشقانه و کمدی در طی دو فصل خود توانسته هواداران پروپاقرصی پیدا کند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فصل سوم سریال امیلی در پاریس بپردازیم.

معرفی فصل سوم سریال Emily in Paris

داستان فصل سوم سریال Emily in Paris

فصل دوم سریال امیلی در پاریس در یک نقطه حساس به خاتمه رسید و بسیاری از هواداران بی صبرانه منتظر فصل سوم سریال بودند تا اطلاعاتی در خصوص شخصیت اصلی داستان بدست بیاورند. در خاتمه فصل دوم، مدلین با بازی کیت والش (Kate Walsh) و سیلوی با بازی فیلیپینه لیروی بیلیو (Philippine Leroy-Beaulieu) با یکدیگر درگیر شدند و همین نیز سبب شد تا سیلوی تصمیم بگیرد تا شرکت Savoir را ترک کند و یک شرکت تازه را تاسیس کند. او در عین حال، از امیلی با بازی لیلی کالینز (Lily Collins) می خواهد تا به این شرکت نو بپیوندد.

همین نیز باعث شده تا برای هواداران این سوال شکل بگیرد که آیا امیلی در نهایت در شهر پاریس و شرکت فعلی ماندگار می گردد یا اینکه به سیلوی در شرکت تازه تاسیسش در شیکاگو می پیوندد. با این حال، با توجه به تیزرها و تریلرهای منتشر شده برای فصل سوم، می توان گفت که بسیاری از افراد به این جواب این سوال دست پیدا نموده اند.

بازیگران فصل سوم سریال Emily in Paris

در تصاویر منتشر شده از فصل سوم سریال امیلی در پاریس حضور بعضی از کاراکترهای محبوب و دوست داشتنی در فصل نو تایید شده است. لیلی کالینز که نقش اصلی این سریال را بازی می نماید، بار دیگر در فصل سوم نیز نقش امیلی را به تصویر خواهد کشید.

علاوه بر لیلی کالینز، اشلی پارک (Ashley Park) در نقش میندی چن، کامیل رازات (Camille Razat) در نقش کامیل، لوکاس براوو (Lucas Bravo) در نقش گابریل و لوشن لاویسکاونت (Lucien Laviscount) در نقش آلفی از جمله بازیگران فصل های اول و دوم به شمار می روند که حضورشان در فصل سوم سریال امیلی در پاریس تایید شده است. لوشن لاویسکاونت در پی حضور موفقش در فصل های قبلی، قرار است در فصل سوم سریال حضوری پررنگ تر داشته باشد.

علاوه بر بازیگرانی که در بالا از آن ها نام برده شده بود، بازیگران بااستعداد دیگری نیز در فصل سوم سریال امیلی در پاریس نقش آفرینی می نمایند که از جمله آن ها می توان به سامئول آرنولد (Samuel Arnold) در نقش جولین، فیلیپینه لروی بیولیو در نقش سیلوی و برونو گوری (Bruno Gouery) در نقش لوک اشاره نمود. علاوه بر این ها نیز بازیگران دیگری در این سومین فصل این سریال حضور خواهند داشت.

آیا فصل سوم آخرین فصل سریال Emily in Paris است؟

برای بسیاری از هواداران، سریال امیلی در پاریس در طی چند سال اخیر یک حس دلنشین در میان مسائل بوده است. همین نیز باعث شده تا حتی فکر در خصوص به خاتمه رسیدن چنین سریالی برای بسیاری از افراد ویرانگر باشد. هواداران در طی امسال میلادی علاوه بر اینکه برای فصل سوم بسیار هیجان زده بودند اما در خصوص به خاتمه رسیدن آن نیز احساس نگرانی می کردند. با این حال، در اوایل امسال میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس ضمن تایید ساخت فصل سوم سریال امیلی در پاریس، آن را برای فصل چهارم تمدید نموده است.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Emily in Paris

سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است فصل سوم سریال امیلی در پاریس را در کریسمس امسال به مخاطبان عرضه کند و این فصل از سریال قرار است در تاریخ 21 دسامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 30 آذر 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فصل سوم سریال Emily in Paris" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل سوم سریال Emily in Paris"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید