فیلم شیرشاه 2 توسط کارگردان اسکاری ساخته خواهد شد

به گزارش وبلاگ جعبه، بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم مهتاب قرار است فیلم شیرشاه 2 را برای دیزنی بسازد.

فیلم شیرشاه 2 توسط کارگردان اسکاری ساخته خواهد شد

طی هفته جاری شایعات و برآورد هایی پیرامون ساخت ادامه فیلم شیرشاه وجود داشت و حالا جنکینز با ارسال توئیتی این موضوع را رسما تایید نموده است. این کارگردان سیاه پوست که عمدتاً به خاطر فیلم مهتاب شناخته می گردد، دنیا بینی عظیمسالانه و تاریکی دارد و ساخت یک انیمیشن یا فیلمی برای نوجوانان توسط او کمی عجیب است. جنکینز به همین دلیل و برای تشریح دلیل همکاری با دیزنی در ساخت ذنباله ای برای فیلم لایو اکشن شیرشاه شرح داده است: من طی دهه 90 -میلادی- به خواهرم در عظیم کردن پسرانش یاری می دادم، به همین خاطر با این شخصیت ها عظیم شده ام. به وجود آمدن فرصتی برای همکاری با دیزنی به منظور گسترش این داستان باشکوه که ترکیبی از از دوستی، عشق و میراث را ارائه می دهد، شبیه به تحقق یک رویا است. خصوصا اینکه ادامه این کار با زندگی زندگی مردم بومی آفریقا آمیخته می گردد.

  • شیرشاه جدید اصلا به پای انیمیشن اصلی نمی رسد

اطلاعاتی از جزئیات داستانی و اتفاقات قسمت دوم فیلم شیرشاه در دسترس نیست، اما بر اساس برآورد ها این فیلم یک دنباله مستقیم برای شیرشاه نخواهد بود و جنکینز با شیرشاه 2 میخواهد ما را بیشتر با گذشته شخصیت های داستان آشنا کند و یک سفر خیال انگیز به موفاسا و پیش از داستان انیمیشن شیرشاه محصول 1994 را به تصویر بکشد.

فیلم لایو اکشن شیرشاه در سال 2019 توانست با بودجه 260 میلیون دلاری به فروش 1 میلیارد و 652 میلیون دلاری برسد و به همین خاطر ساخت ادامه آن امری طبیعی است. این فیلم به خاطر موسیقی های خوب و جلوه های بصری جذاب مورد تحسین منتقدین نهاده شد، اما به خاطر بی اصالت بودن و عدم پایبندی به انیمیشن اصلی مورد انتقاد نهاده شد. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنر صداپیشگان فیلم بودند و همانند نسخه انیمیشنی، هانس زیمر موسیقی فیلم لایو اکشن دیزنی را هم ساخت.

دیزنی علاوه بر شیرشاه، طی سال های آینده قصد داد بازسازی های لایو اکشن دیگری برای انیمیشن های محبوب خود همچون پیترپن و هرکول بسازد.

منبع: TheGuardian

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم شیرشاه 2 توسط کارگردان اسکاری ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم شیرشاه 2 توسط کارگردان اسکاری ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید