یک نشانه تازه برای امیدواری رئالی ها به جذب امباپه

به گزارش وبلاگ جعبه، نام کیلیان امباپه در سیستم TMS فیفا قرار گرفته است؛ سیستمی که تنها برای جابجایی بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

یک نشانه تازه برای امیدواری رئالی ها به جذب امباپه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جعبه، از زمان شروع پنجره جابجایی تابستانی شایعات زیادی درباره علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه وجود داشته است؛ موضوعی که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و گفته شد این امکان وجود دارد که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید تا پیش از بسته شدن پنجره جابجاییی نهایی گردد.

البته در مقطع کنونی به نظر می رسد که شرایط برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید پیچیده شده است. در واقع تنها چند ساعت دیگر تا بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی زمان به جای مانده و چندین خبرگزاری معتبر از جمله اسکای اسپورتس هم تایید نموده اند که داستان حضور امباپه در رئال مادرید حداقل در این تابستان تمام شده و او در فصل جاری برای پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

در حالیکه تقریباً انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید غیرممکن شده اما یک اتفاق قابل تامل دوباره شایعات در رابطه با این موضوع را افزایش داده است. بر اساس گزارش گل و کوپه نام کیلیان امباپه در سیستم جابجایی فیفا یا همان TMS ثبت شده که در نوع خود اتفاق عجیبی به نظر می رسد چرا که تنها بازیکنانی که می خواهند به لیگ دیگری بروند در این فهرست قرار می گیرند، نه بازیکنانی مثل امباپه که همه دوران بازی خود را در یک لیگ پشت سر گذاشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یک نشانه تازه برای امیدواری رئالی ها به جذب امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نشانه تازه برای امیدواری رئالی ها به جذب امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید