احتمال غیبت نیمار مقابل رئال مادرید

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- این احتمال وجود دارد که ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در ملاقات تیمش در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید غایب باشد.

احتمال غیبت نیمار مقابل رئال مادرید

به گزارش وبلاگ جعبه، شاید نیمار غایب بزرگ تیم پاریسی مقابل رئال مادرید باشد. به نقل از اکیپ، از سرانجام ماه نوامبر باشگاه پاری سن ژرمن کوشش زیادی نموده است تا نیمار را به بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان برساند. اگر چه این بازیکن دو هفته است که به صورت انفرادی تمرین می نماید و چند باری هم در تمرینات گروهی تیمش حاضر شده است، روزنامه اکیپ در شماره امروز خود مدعی شده است که فرایند ریکاوری این بازیکن اندکی کندتر از چیزی که پیش بینی می شده پیش رفته است و نه تنها حضور فیکس این ستاره برزیلی در ملاقات تیمش مقابل رئال مادرید در هاله ای از ابهام است بلکه این احتمال وجود دارد که حتی به مسابقه نرسد.

او در حال حاضر در برزیل در حال رسیدگی به پای مصدوم خودش است و قرار است دو روز دیگر به مرکز فرانسه برگردد تا تیم پزشکی پاری سن ژرمن شرایط او را زیر نظر بگیرد. با وجود این که خیلی بعید است نیمار به ملاقات تیمش مقابل رئال مادرید برسد اما او به سختی در کوشش است تا بتواند در این ملاقات حاضر باشد. در هر صورت حضور این بازیکن در ملاقات این هفته تیمش مقابل رن تقریبا غیرممکن است ولی شنیده ها حاکی از این است که پوچتینو تا آخرین لحظه برای ملاقات مقابل رئال مادرید منتظر نیمار می ماند.

دو بازیکن رئال مادرید نیز خطر محرومیت از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را حس می نمایند. کاسمیرو و فرلاند مندی، دو بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ملاقات برگشت را از دست خواهند داد. ملاقات رفت دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن روز سه شنبه 15 فوریه (8 روز دیگر) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و کارلو آنچلوتی احتمالاً با نفرات کامل می تواند به مصاف رقیب قدرتمند فرانسوی خود برود.

کاسمیرو می گوید یک توپ ربایی سالم، به میزان ثبت گل یا پاس گل برایش ارزشمند است؛ او از اهمیت خطا کردن در بازی گفت: انجام کارهای دفاعی برای من مثل زدن گل و ثبت پاس گل است. تخریب کردن، بیش ترین لذت فوتبال را به من می دهد. وقتی بازی تمام می گردد، اولین چیزهایی که دوست دارم مرورشان کنم، توپ گیری هایی است که انجام می دهم. توپ ربایی بیش ترین لذت را به من می دهد. البته که هر کس دوست دارد گل بزند و زیبا بازی کند اما گرفتن توپ مرا خوش حال می نماید. من از این راه به تیمم یاری می کنم. من بازیکنی هستم که خطا می کنم چون وظیفه ام در زمین این است. این موضوع برایم آزار دهنده نیست. در فوتبال باید خطا انجام گردد. من همواره قصدم این است با قدرت توپ را بگیرد. خطا بخشی از بازی است اما من هیچ وقت با قصد صدمه زدن به کسی، خطا نمی کنم. من اصلا به بازیکنی توهین نمی کنم اما در فضای داغ بازی، انجام خطاهای خشن برای یک هافبک دفاعی، عادی است.

این هافبک برزیلی درباره اهمیت بازی بدون توپ، صحبت های جالبی کرد: فکر می کنم قانون نانوشته ای در فوتبال وجود دارد؛ هر مسابقه فوتبال به صورت میانگین 97 دقیقه طول می کشد نه 90 دقیقه. هر بازیکن رئال مادرید به صورت میانگین 2 دقیقه توپ را در اختیار دارد و 95 دقیقه دیگر می دود، فضاها را پوشش می دهد، فرار می نماید و به سایر هم تیمی هایش یاری می رساند. خیلی وقت ها فقط آن سه دقیقه را می بینیم و می گوییم چه قدر این بازیکن خوب است و چه کیفیتی دارد اما اغلب افراد، باقی زمان بازی را فراموش می نمایند. خطا کردن در فوتبال مهم است چون مانع ضدحمله می گردد. برای همین است که بازی بدون توپ مهم است. بازیکنانی مثل من یا مدافعان میانی، همواره باید حواس شان به چیزهای بیش تری باشد. در مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ؛ یکی تخریب می نماید، یکی پاس می دهد و دیگری باظرافت خود، کارهای جادویی انجام می دهد.

بارسلونا در ساعات سرانجامی جابجایی ژانویه 2022 در پی راه حلی برای فروش عثمان دمبله است. پاری سن ژرمن به جذب این وینگر فرانسوی علاقه دارد اما پیشنهاد مورد نظر پاریسی ها برای امضای قرارداد با دمبله تعیین نیست. در این میان، شایعات عجیبی به گوش می رسد. طبق ادعای کانال RTL فرانسه؛ بارسلونا پس از آگاه شدن از علاقه مندی پاری سن ژرمن به دمبله، پیشنهاد عجیب معاوضه او با نیمار را مطرح نموده است. سران پاری سن ژرمن بدون توجه به جزییات این معاوضه، پیشنهاد بارسلونا را سریعاً رد نموده اند. بارسلونا بعلاوه در پی معاوضه دمبله با ایکاردی بوده که بازهم با مخالفت پاری سن ژرمن روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احتمال غیبت نیمار مقابل رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت نیمار مقابل رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید