توسعه دامنه فعالیت صنعتی در حوزه پلیمر های مولکولی چاپ شده

به گزارش وبلاگ جعبه، شرکت ام پی آی داینستیکس که در حوزه فناوری نانو فعالیت داشته و به سرعت در حال رشد است، به علت تغییر دامنه کاری، نام خود را به ام پی آی دیسکاوری تغییر داد.

توسعه دامنه فعالیت صنعتی در حوزه پلیمر های مولکولی چاپ شده

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، شرکت ام پی آی داینستیکس (MIP Diagnostics) که در حوزه فناوری نانو فعالیت داشته و به سرعت در حال رشد است، به علت تغییر دامنه کاری، نام خود را به ام پی آی دیسکاوری (MIP Discovery) تغییر داد.

ام پی آی داینستیکس از زمان شروع به کار خود در سال 2015، رهبر بازار در تجاری سازی پلیمر های مولکولی چاپ شده (MIPs) بوده است. این شرکت یک مجموعه IP قوی و تیمی از متخصصان را در زمینه تشخیص پزشکی در اختیار دارد. کسب و کار این شرکت اکنون در حال تغییر به حوزه مراقبت های بهداشتی بوده از این رو این شرکت نام خود را تغییر داده است.

پلیمر های الگودار مولکولی نوع تازهی از نانوذرات هستند که برای تقلید از آنتی بادی ها برای استفاده در آزمایش های تشخیصی و سایر کاربرد ها طراحی شده اند. این نانوذرات قادر به هدف قرار دادن نشانگر های بیماری هستند. ویژگی های منحصربه فرد آن ها باعث موفقیت بزرگ در زمینه های تشخیص آزمایشگاهی (IVD) شده است. از این رو اکنون ام پی آی دیسکاوری این فناوری را به بازار مراقبت های بهداشتی، از جمله آزمایش سوء مصرف مواد، آزمایش ایمنی غذا و فراوری سلول ها و ژن درمانی، می برد. نام تازه دامنه وسیع تری از کاربرد های پلیمر های مولکولی چاپ شده را نشان داده و کسب و کار را در جهت رشد مستمر قرار می دهد.

استفان آرجیویر، مدیر عامل شرکت ام پی آی دیسکاوری در خصوص تغییر نام گفت: ما بسیار مفتخریم که به یک سازمان مشتری مدار و حرفه ای تبدیل شده ایم. ما تیمی با تجربه صنعتی قابل توجه ساخته ایم و به محصول صنعتی و فناوری ثبت اختراع شده خود که به وسیله افراد بزرگ و قابلیت های مدل سازی مولکولی پیشرفته پشتیبانی می گردد، دست یافتیم. همانطور که ما به حرکت رو به جلو خود ادامه می دهیم و در حوزه های متمرکز بازار نسل بعدی IVD، حسگر های صنعتی و پردازش زیستی سلولی و ژن درمانی را راهنمایی می کنیم، مهم است که هویت ما نیز با ما تکامل یابد، به همین علت نام خود را به ام پی آی دیسکاوری تغییر دادیم.

ام پی آی دیسکاوری یک شرکت پیشرو در زمینه پلیمر های مولکولی چاپ شده است. این شرکت یک سامانه تازه و اختصاصی برای فراوری پلیمر های مولکولی چاپ شده ایجاد نموده است. پلیمر های حک شده مولکولی در مقیاس نانو که به عنوان جایگزین مصنوعی برای آنتی بادی ها عمل می نمایند. آن ها بسیار خاص، حساس و قوی هستند و کاربرد های تازهی را در جایی که آنتی بادی ها به حد خود رسیده اند را امکان پذیر می نمایند. آن ها برای استفاده در حسگر های IVD، حسگر های زیستی، پردازش زیستی و سایر کاربرد های صنعتی مناسب هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توسعه دامنه فعالیت صنعتی در حوزه پلیمر های مولکولی چاپ شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دامنه فعالیت صنعتی در حوزه پلیمر های مولکولی چاپ شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید