کنعانی زادگان غائب عظیم پرسپولیس در دربی؟

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگاران: داستان ویدیوی جنجالی که از محمد حسین کنعانی زادگان منتشر شده و او به استقلالی ها توهین می نماید دردسر ساز شده است. استقلالی ها خواسته اند این بازیکن محروم گردد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشند.

کنعانی زادگان غائب عظیم پرسپولیس در دربی؟

به گزارش وبلاگ جعبه، کنعانی زادگان، اما می گوید ویدیو صداگذاری شده و به همه طرفداران فوتبال احترام می گذارد. او با همین استدلال بعد از ملاقات با فولاد به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می رود و معین نیست که توضیحاتش مورد قبول قرار بگیرد یا خیر. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر رای نهایی فدارسیون فوتبال درباره این بازیکن هستند.

از آنجا که به نظر می رسد یحیی گل محمدی به فرشاد فرجی دستور آماده باش داده تا در ترکیب تیم قرار بگیرد، احتمالا پرسپولیس منتظر محرومیت کنعانی زادگان است، ولی سوال اصلی این است که در این صورت آیا او دربی را از دست می دهد یا نه؟

پرسپولیس به غیر از ملاقات فردا برابر فولاد یک بازی هم 19 تیر با آلومینیوم اراک دارد و سپس روز 24 تیر باید در دربی جام حذفی به میدان برود. گفته می گردد محرومیت احتمالی کنعانی زادگان یک جلسه است که اگر چنین گردد و این رای قبل از بازی با آلومینیوم اراک صادر گردد آن وقت این بازیکن به دربی می رسد و خیال کادر فنی راحت می گردد. هر اتفاقی غیر از این و یا افزایش تعداد بازی هایی که کنعانی زادگان احتمالا محروم می گردد، ممکن است این بازیکن را تبدیل به بزرگترین غائب دربی کند.

منبع: فرارو

به "کنعانی زادگان غائب عظیم پرسپولیس در دربی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان غائب عظیم پرسپولیس در دربی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید