پوچتینو: بارسلونا فوق العاده است و بازی را برای ما سخت می نماید

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- مائوریسیو پوچتینو می گوید که در بازی فردا به شکلی بازی خواهند کرد که انگار بازی رفت 0-0 شده و به برد احتیاج دارند.

پوچتینو: بارسلونا فوق العاده است و بازی را برای ما سخت می نماید

به گزارش وبلاگ جعبه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا کرد و در خصوص نیمار، آینده ام باپه، شرایط بازی فردا و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پوچتینو در این کنفرانس خبری در خصوص ریمونتادای بارسا در سال 2017 مقابل پاری سن ژرمن، گفت:

برای ما، گذشته به تاریخ 3 ژانویه یعنی زمانی که به این باشگاه آمدیم، بر می گردد. این بازی ای است که برای رسیدن به مرحله بعد باید آن را پشت سر بگذاریم. صحبت های لاپورتا در خصوص ریمونتادا؟ می خواهم به خوان تبریک بگویم. مهم ترین چیز باور و خوش بینی است و این که بتوانی این خوش بینی را منتقل کنی. ما باید برای این ملاقات متمرکز باشیم و می دانیم که بارسلونا تیمی فوق العاده است.

آینده ام باپه؟ این شرایطی است که باشگاه برای بازه زمانی طولانی ای در حال کار روی آن بوده است. همان طور که همواره گفته ام، هر دو طرف باید راضی باشند اما باشگاه همانند بازیکن روی دستیابی به اهداف باشگاه که در ابتدای فصل معین شده، متمرکز است و در نزدیکی خاتمه فصل به سراغ این گونه مسائل خواهد رفت.

نحوه آغاز بازی توسط ما مهم است. این به هر دو تیم بستگی دارد. در بارسا بازیکنان و مربی فوق العاده ای وجود دارد. ما بیشترین احترام را برای حریفمان قائلیم. ما باید برای 90 دقیقه عملکرد پایداری داشته باشیم. در فوتبال، مهم ترین چیز این است که تمرکز داشته باشی. بازی را به گونه ای آغاز خواهیم کرد که انگار بازی رفت 0-0 شده و ما می خواهیم پیروز شویم تا به مرحله بعد صعود کنیم. دو ماه است که سرمربی پاری سن ژرمن هستم. مهم ترین چیز این است که خوش بین باشیم، بازیکنان توافق داشته باشند و بهترین تصمیم ها را برای بازیکنان و باشگاه بگیریم.

نیمار؟ این یک تصمیم نیست، بلکه شرایط بازیکن است که قادر به بازی نیست. او شرایط لازم برای رقابت را ندارد. نیمار کوشش زیادی نموده تا به سرعت به میادین برگردد اما هدف فقط لیگ قهرمانان نیست. دوران سختی برای او است اما امیدوارم که هر چه زودتر بتواند به میادین برگردد. فلورنزی؟ او در لیست است و فردا تصمیم خواهیم گرفت که بازی کند یا نه. احتمال فیکس بودن او وجود دارد.

لاپورتا می تواند مانع انتقال مسی به پاریس گردد؟ برای من خوب نیست که در خصوص سایر باشگاه ها صحبت کنم. ما روی بازی متمرکز هستیم، باید ببریم و قرار است در این بازی اذیت شویم چون بارسلونا بازی را برای ما سخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پوچتینو: بارسلونا فوق العاده است و بازی را برای ما سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: بارسلونا فوق العاده است و بازی را برای ما سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید