نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 منتشر شد

به گزارش وبلاگ جعبه، طی چند روز گذشته حجم خبرهای مربوط به گلکسی S21 افزایش پیدا نموده و حالا یکی از افشاگران مشهور که در زمینه انتشار تصاویر رندر گوشی ها سابقه خوبی دارد، نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 را منتشر نموده است. گفته می گردد این خانواده شامل سه گوشی است و این تصاویر مربوط به کوچکترین مدل هستند.

نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 منتشر شد

همان طور که می توانید ببینید، پنل جلویی این گوشی مشابه نسل قبلی است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی مانند نسل قبلی از نمایشگر 6.2 اینچی حفره دار بهره می برد. اما مهم ترین مشخصه طراحی این گوشی، ماژول دوربین آن است که توجه را جلب می نماید و این ماژول دوربین بخشی از لبه بدنه را پوشش داده است.

در این ماژول سه دوربین به صورت عمودی تعبیه شده و فلش هم خارج از این بخش قرار گرفته است. هنوز درباره سنسورهای به کار رفته گزارشی منتشر نشده ولی احتمالا طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد. طول این گوشی به 151.7 میلی متر و عرض آن بدون احتساب برجستگی ماژول دوربین به 7.9 میلی متر می رسد.

بعضی گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی S21 از همان تراشه تعبیه شده در دو مدل دیگر بهره نمی برد ولی در این زمینه هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است؛ به همین خاطر فعلا می توانیم انتظار بهره گیری از اسنپ دراگون 875 و اگزینوس 1000 را داشته باشیم.

از دیگر ویژگی های احتمالی می توانیم به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات اشاره کنیم. بر اساس یکی از گزارش های جدید، گوشی های گلکسی S21 زودتر از انتظار در اوایل ماه ژانویه (اواخر دی ماه) معرفی خواهند شد. شما درباره طراحی این گوشی پرچم دار چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید