مکانیسم فراوری اکسیژن در برگ

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگاران : نگاهی گذرا به فراوری اکسیژن در برگ در این فیلم بیندازید.

مکانیسم فراوری اکسیژن در برگ

گیاهان فراوری نماینده اکسیژن هستند که به عنوان تصفیه نماینده هوا هم استفاده می شوند. در این فیلم فراوری اکسیژن در برگ را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش وبلاگ جعبه، تمام گیاهان در طی فرآیند فتوسنتز، اکسیژن فراوری می نمایند که این روش گیاهان باعث ایجاد غذا یا انرژی می گردد.

اندازه اکسیژن فراوری شده در گیاهان از گونه ای به گونه دیگر بسیار فرق دارد. در بیشتر گیاهان، فراوری اکسیژن در طول روز اتفاق می افتد. بعضی گیاهان، شبانه اکسیژن فراوری می نمایند.هر یک از این گیاهان نه تنها جلوه مجذوب کنندهی به خانه شما می بخشد، بلکه سبب بهبود کیفیت هوا نیز می گردد.تمام گیاهان در طی فرآیند فتوسنتز، اکسیژن فراوری می نمایند که این روش گیاهان باعث ایجاد غذا یا انرژی می گردد. اندازه اکسیژن فراوری شده از گونه ای به گونه دیگر بسیار فرق دارد. در بیشتر گیاهان، فراوری اکسیژن در طول روز اتفاق می افتد. بعضی گیاهان، شبانه اکسیژن فراوری می نمایند. بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله دانشگاه ایالتی کلرادو، بعضی دیگر نه تنها اکسیژن فراوری می نمایند، بلکه سموم بالقوه مضر را نیز از هوا خارج می نمایند. هر یک از این گیاهان نه تنها جلوه مجذوب کنندهی به خانه شما می بخشد، بلکه سبب بهبود کیفیت هوا نیز می گردد.

فیلودندرون:

فیلودندرون طیف گسترده ای از گونه ها و ارقام را در بر می گیرد. بیشتر آن ها گیاهان آپارتمانی مجذوب کننده و محبوبی هستند، دارای برگ های پهن و براق و عادت رشد بالارونده. بعلاوه فیلودندرون ها به عنوان تمیز نماینده های هوا -از جمله رقم محبوب برگ قلبی- شناخته شده اند. علاوه بر این، آن ها گیاهان مقاومی هستند که به حداقل نور و شرایط رشدی پایه احتیاج دارند. این گیاهان را اگر در زمان مناسب آبیاری کنید، رشد خوبی خواهند داشت.

گیاه گندمی یا عنکبوتی:

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله دانشگاه ایالتی کلرادو، گیاه گندمی یا عنکبوتی نیز در تصفیه هوا به ویژه در حذف فرمالدئید از هوا مفید است. آن ها بعلاوه اکسیژن و گیاهچه های زیادی فراوری می نمایند. این گیاه با پاجوش های زیادی که فراوری می نماید این امکان را فراهم خواهد نمود که به اندازه زیادی تکثیر گردد و در بخش های مختلف خانه حتی در حمام نیز قرار داده گردد. علاوه بر این شما می توانید گیاهچه های تازه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز از مزایای انبوه این گیاه به ویژه تمیز کردن هوا، استفاده نمایند.

گیاه کاکتوس کریسمس:

گیاه کاکتوس کریسمس، ساکولنت های سبز و دارای گل های قرمز روشن هستند که در زمان کریسمس شکوفا می شوند. مراقبت از آن ها آسان بوده و بسیار مقاوم در برابر خشکسالی هستند. در حالی که آن ها به عنوان یک هدیه کریسمس می توانند بسیار مناسب باشند، عملکرد مفید دیگری نیز دارند، بر اساس مقالات منتشر شده، این ساکولنت ها برعکس بسیاری از گیاهان، اکسیژن را در طول شب آزاد می نمایند.

گل ژربرا:

گیاهان تصفیه نماینده هوا و فراوری نماینده اکسیژنگل های آفتابگردانی شکل ژربرا به علت شکوفه های بزرگ و رنگارنگ محبوب هستند. آن ها بعلاوه تری کلرواتیلن را از هوا خارج می نمایند. تری کلرواتیلن ماده ای است که در بسیاری از مواد شوینده و تمیزنماینده خانگی وجود دارد. بنابراین، این گل می تواند گزینه ای عالی برای گل های شاخه بریده یا گلدانی در منزل یا اداره باشد. ژربرا شرایط نور کم را نیز تحمل می نماید و اگر خاک آن ها همواره مرطوب باشد، می توانند در سایه کامل نیز رشد نمایند.

منبع: رکنا

به "مکانیسم فراوری اکسیژن در برگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانیسم فراوری اکسیژن در برگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید