بیوگرافی آناهیتا همتی و ماجرای فوت همسر فیلیپینی اش

به گزارش وبلاگ جعبه، بیوگرافی آناهیتا همتی؛ از جمله آثار آناهیتا همتی می توان به قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی شیروانی داغ و بندرعباس اشاره نمود.

بیوگرافی آناهیتا همتی و ماجرای فوت همسر فیلیپینی اش

وبلاگ جعبه | آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران است و به دلیل ماموریت پدرش در شهر های خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است.

همتی در پاییز سال 1372 با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را شروع کرد.

اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال 1376 ساخته شده، ولی به نمایش گذاشته نشد.

از جمله آثار او می توان به قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی شیروانی داغ و بندرعباس اشاره نمود.

ماجرای زندگی مشترک آناهیتا همتی

کمتر کسی از زندگی خصوصی آناهیتا همتی خبر دارد و او حالا بخشی از زندگی غم انگیز را برای دنبال کنندگان اش روایت نموده است. او گفته از سال 83 تا 86 با همسر فیلیپینی اش ازدواج نموده و پس از آن مرگ همسرش آن ها را از هم جدا نموده است.

او در این رابطه نوشت:

سالی که ضربان قلبمون کنار هم تپید، لذت بخش ترین و درخشان ترین دوران زندگیم بود، اگر مرگمارو از هم جدا نمی کرد قرار بود دوران بازنشستگی مون رو بازم با هم سپری کنیم.

عاشقی توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم.

تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم می بینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… بوی لاوندر و …

سال 83 تا 86، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان. امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

منبع: فرادید

به "بیوگرافی آناهیتا همتی و ماجرای فوت همسر فیلیپینی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی آناهیتا همتی و ماجرای فوت همسر فیلیپینی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید